МХП наростив обсяги виробництва курятини на 17%

Цього тижня агропромисловий холдинг “Миронівський хлібопродукт” опублікував звіт стосовно результатів роботи компанії у ІІ кварталі 2019 року. За цей період МХП наростив обсяги виробництва на 17% , а виручка холдингу зросла на 17%.

Ключові фінансові показники роботи компанії у другому кварталі були такими:

  • Виручка зросла на 31% склала US$ 510 млн і порівняно з аналогічним періодом минулого року (ІІ кв. 2018 р.: US$ 388 млн).
  • Експортна виручка склала US$ 284 млн, що становить 56% від загальної виручки (ІІ кв. 2018 р.: US$ 223 млн, що становило 57% від загальної виручки).
  • Операційний прибуток склав US$ 127 млн, та знизився на 15% у порівнянні із попереднім роком – US$ 150 млн. Операційна маржа знизилась з 39% до 25%.
  • Приведена EBITDA маржа знизилася з 45% до 32%; приведена EBITDA знизилась до US$ 164 млн з US$ 174 млн.
    Чистий прибуток склав US$ 138 млн, у порівнянні з US$ 100 млн у ІІ кв. 2018 року.

Що ж до ключових операційних показників, то результати МХП були такими:

  • Потужності компанії з виробництва курятини зросли на 17% і склали 182 306 тонн (ІІ кв. 2018 р.: 155 725 тонн). Потужності компанії з виробництва курятини європейського операційного сегменту (РР) склали 15 631 тонн в II кв. 2019 р.
  • Середня ціна на курятину залишилась відносно стабільною у порівнянні з аналогічним періодом минулого року та склала 40,06 за 1 кг, (ІІ кв. 2018 р.: 39,38 грн за 1 кг) (без урахування ПДВ). Середня ціна на курятину виробництва РР в ІІ кв. 2018 р. склала EUR 2,67 за кг.
  • Експорт курятини зріс на 39% та склав 97 439 тонн (без врахування експорту РР в розмірі 2 194 тонн) порівняно з ІІ кв. 2018 року – 70 145 тонн.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *