Ukrainian beauty: скільки українці витрачають на косметику

На контрасті скорочення багатьох сфер бізнесу стає очевидним, що деякі ніші, навпаки, завжди будуть мати попит серед українських споживачів. Серед них, як не дивно, б’юті-ритейл. Останні дослідження показали: косметику купують усі та роблять це досить охоче. Про те, яким же засобам віддають перевагу в нашій країні, а також скільки громадяни витрачають щорічно, читайте в статті.

Макіяж по-українськи

Опитування довели, що косметички українок досить об’ємні та можуть складатися з більш ніж 29 продуктів, і це без урахування різних аксесуарів, як-от пензлі для макіяжу. Водночас коштує такий арсенал приблизно 260$ на рік. За цим показником Україна випереджає європейські країни. Наприклад, у Німеччині аналогічні витрати не перевищують 222$.

Для багатьох дівчат ритуал догляду за собою є невід’ємною частиною життя, і лише 10% респонденток відповіли, що зовсім не користуються декоративною косметикою. У графі «скільки часу ви проводите перед дзеркалом?» 34% зізналися, що макіяж займає у них приблизно півгодини, у 53% – від 5 до 15 хвилин, а 13% справляються за 5.

Дослідники не обділили увагою і вміст косметичок. Тепер ми знаємо, що там знаходяться 6 помад, 3 олівці для губ, 2 рум’ян, 6 тіней для повік, 7 лаків для нігтів. Туш для вій теж не одна, а в 3 примірниках.

Чоловічий підхід

Якщо ви перебуваєте в полоні стереотипу, що хлопці не використовують косметику, статистика вас здивує. Українці витрачають на доглядові продукти в середньому 140 доларів США на рік. А на середньостатистичній ванній поличці стоїть від 6 до 12 продуктів. Більше половини опитаних (56%) вибирають все необхідне самостійно, а 44% делегують цей обов’язок другій половинці або мамі. Цілих 67% представників сильної статі купують косметичні товари, тільки якщо закінчилися попередні, 24% – коли потрапили на вигідну акцію і 9% не прив’язуються до жодних умов, а роблять покупки, коли захочуть.

Метод відбору

Гендерна різниця є й у виборі засобів. Так, косметика обирається жінками залежно від ціни і складу. Тоді як чоловіки насамперед реагують на бренд і вже потім на вартість. Екологічну продукцію вибирають 88% дівчат, з яких 24% обирають її незалежно від ціни, а ось 47% хлопців абсолютно не цікавляться таким фактором. Товари преміум-класу постійно використовують 19% українок і 56% з них, – час від часу. Українці більш аскетичні в цьому питанні, тому 25% ніколи не купують таку косметику. А от на рекомендації публічних осіб звертають увагу 22% жінок і лише 8% чоловіків.

Джерело: Наш.live

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *