Як політики за допомогою дітей привертають увагу виборців перед виборами

Перед виборами політики не соромляться використовувати дитячу тему для того, аби завоювати електоральну любов. Зазвичай діти привертають до себе багато уваги та асоціюються із родинними цінностями. Тому політики із малечою на руках – це вічна класика.

Проте, у американського лідера Дональда Трампа такий прийом не спрацював. Об’єктиви фотокамер часто ловлять його із плачучими дітьми поряд. 

Була історія, коли ще кандидат у президенти Трамп під час промови попросив забрати із зали дитину, що плакала, і продовжив розповідати про девальвацію китайської валюти. Пізніше він сказав, що пожартував та попросив повернути дитину назад.

Після цього видання Time розмістило Трампа із плачучою дівчинкою на своїй обкладинці та коротко підписали:

“Welcome to America”

Українські політики також не відстають та переймають технології у американських колег.

Так, у Києві з’явилися рекламні борди, де перший номер “Європейської солідарності” у Київраду Марина Порошенко в образі берегині обіймає маленьку дівчинку. Варто зазначити, що на фото дитина знаходиться у масці, а Марина Порошенко без. 

У соцмережах також відмітили схожість цієї політичної реклами із передвиборчою кампанією Віктора Ющенка у 2004 році, де він також обіймає маленького хлопчика. 

Як раніше повідомляв НАШ, Володимир Зеленський заявив, що якби не місцеві вибори в Україні, випадків зараження коронавірусом було б менше. 

Джерело: Наш.live

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *