Бегемоти, парасолі і обід в Раді: як кандидати в мери Києва підірвали TikTok новими відео

Три роки тому китайська компанія запустила онлайн-платформу TikTok, де публікують короткі 11-секундні відео. Сервіс стрімко набрав понад півмільярдну аудиторію по всьому світу. Туди зайшли великі рекламодавці, а за ними слідом і політики.

Деталі дізнавалася НАШа Ольга Веремій.

Першими тренд підхопили заморські політики. Гарний приклад – демократ Берні Сандерс, у якого на сторінці з’являлися молоді люди, які простими словами пояснювали, що таке соціалізм, який він і сповідує. 

Зокрема, агітували за кандидата. Однак Сандерса це не врятувало. На праймеріз він програв Джо Байдену.

Напередодні дебютний ролик опублікувала Ірина Верещук. Це був тролінг на тролінг кандидата в мери міста Віталія Кличка. Раніше Кличко дорікнув Ірині, що парасолю потрібно використовувати за призначенням. 

Київський мер був перший серед українських політиків, хто почав креативити у TikTok. Танці з лялькою під Jingle Bells чи у вишиванці – один з найпопулярніших роликів, де Кличко сам собі перукар. Коли ідеї чи свята закінчуються, Віталій Володимирович бере кілька живих фото, кілька рухів бровами та трендову музику. 

Олег Ляшко зі старту показав, хто у платформі хазяїн і ввірвався до TikTok зі словами “Ну що, скотиняки, не ждали? А я тут”. 

Зокрема, нардеп від “Європейської солідарності” Олексій Гончаренко поінформував, скільки коштує поїсти у столовій Верховної Ради. 

Де-юре у TikTok політична агітація заборонена, але в Україні це ніяк не регулюється. Ним вже користуються понад 3 мільйони українців.

Політтехнолог Дмитро Раімов каже, що ці вибори стали дуже диджиталізованими, але основні бюджети поки йдуть на YouTube.

Як НАШ повідомляв раніше, діючого мера Києва Віталія Кличка офіційно висунули в кандидати голови столиці.

Джерело: Наш.live

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *