В Україні транспортна галузь перебуває у занедбаному стані: половина вагонів “УЗ” підлягають списанню

В Україні транспортна галузь перебуває у занедбаному стані. До початку наступного року можуть припинити роботу всі українські вагонобудівні та вагоноремонтні заводи.

Про деталі розповідаємо в НАШому матеріалі. 

Керівники найбільших вагонобудівних підприємств переконані, на чолі занепаду міністр Владислав Криклій й управлінці “Укрзалізниці”.

“З 18 працюючих підприємств у 2011 році вже у 2019 залишилось 12. Ця цифра за сім місяців 2020 року скоротилася до п’яти підприємств – майже вдвічі”.

За словами учасників ринку, майже половина вагонів, які щодня курсують Україною, підлягають списанню. Водночас за чотири роки з Росії завезли 18 000 вживаних вагонів. 

Вагонобудівники жаліються, в уряді та Мінінфраструктури на таку тенденцію належно не реагують.

“Те, що зараз нам намагається презентувати Міністерство інфраструктури за своїм штатом працівників та “Укрзалізниці”, воно жодним чином не вирішує проблеми. Відсутня будь-яка програма оновлення парку, її просто немає”.

За оцінками бізнес-асоціації, у разі банкрутства галузі протягом п’яти років, економіка недоотримає 150 млрд грн інвестицій в залізничну сферу. Понад 45 млн податків та 120 000 створених робочих місць. 

Зростання ж вітчизняної економіки з урахуванням суміжних галузей могло б становити щонайменше 350 млрд грн. Владислав Криклій неодноразово запевняв, що питання буде закрито, і вітчизняні вагонобудівні заводи будуть працювати. Мовляв, українські підприємства та держава – партнери й союзники. Втім попри обіцянки ситуація з вагонами була спущена на гальма. 

Як НАШ повідомляв раніше, Служба безпеки України викрила окремих керівників АТ “Укрзалізниця” на організації корупційної схеми під час контейнерних перевезень.

Джерело: Наш.live

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *