Яка металочерепиця найпопулярніша в Будстрой за 2019-2020 рік

З наближенням зими активна фаза будівельного сезону підходить до завершення, адже взимку будівництво ведеться досить рідко через кліматичні особливості, хоча і не є неможливим. Що стосується покрівельних робіт, в яких задіяна найпопулярніша металочерепиця, то в 2020 році збереглися тенденції з минулих сезонів. Це стосується популярності і затребуваності окремих видів продукції. Компанія «Будстрой» вже готова підводити підсумки року, що минає і для цього проаналізувала продажу, вчинені за період з весни 2019 року по даний час.

Назвемо найбільш популярні товари металочерепиці, які можете переглянути на https://budstroy.kiev.ua/catalog/krovlya/metallocherepitsa/.

1 місце – Металочерепиця Німеччина.

Німецька металочерепиця з року в рік доводить свою якість, яка дозволяє використовувати виріб в перебігу багатьох років і навіть десятиліть. Щоб бути таким довговічним покриттям, металочерепиця Німеччина виготовляється з натуральної сировини і при використанні у виробничій технології найнадійніших захисних покриттів. Кілька фактів про товар металочерепиця Німеччина. це:

  • завжди хороша товщина стали – не менше 0,5 мм, чого достатньо для того, щоб дах був міцним і, міг витримувати навантаження будь-якої сили без будь-яких наслідків,
  • високий рівень захист від іржі і корозії, адже в шарі міститься не менше 225 грамів цинку, чого цілком достатньо для того, щоб метал залишався в незмінному вигляді, зберігав свою цілісність і ідеальну поверхню,
  • презентабельний зовнішній вигляд за рахунок сучасного полімеру, а значить колір довгий час зберігається в початковому варіанті, а також не тьмяніє і не вигоряє під впливом ультрафіолету.

2 місце – Корея.

Іменитий корейський виробник пропонує металеву черепицю високої якості, термін служби якої становить не менше 25 років. У ній поєднуються: міцність, зносостійкість, довговічність. Серед плюсів експлуатації найвагоміші – це:

  • легкість монтажу,
  • обслуговування,
  • мінімальна ймовірність ремонтів в майбутньому.

Такі перспективи залучають з кожним роком все більше домовласників, купувати корейську металочерепицю.

3 місце – Бельгія.

Країна походження сталі – один з критеріїв вибору металочерепиці для багатьох покупців. Бельгійський метал поставляється філією найбільшого сталеливарного комбінату Арселор Міттал. Славиться сировину даного комбінату безкомпромісною якістю і міцністю, що так важливо для отримання довговічного покриття. Звичайно і ціна відповідає заявленим параметрам не тільки сировини, але і отриманого товару. Це один з видів продукції, які відносяться до дорогих будматеріалів.

4 місце – Словаччина.

Досвід продажів компанії «Будстрой» говорить про те, що така доступна словацька металочерепиця за своїх досить непоганих параметрах поступається в популярності німецької, корейському і бельгійському аналогам. І це незважаючи на те, що вона значно доступнішими за ціною. Все ж більшість домовласників чітко розуміє, що будівництво покрівлі краще здійснити із застосуванням кращих покрівельних матеріалів, навіть якщо вони дорогі, вони зможуть прослужити значно довше. Металочерепиця Словаччина – це середній рівень міцності стали, середній цинковий клас і досить якісний полімер в якості декоративного шару.

5 місце – Україна.

Друге за популярністю серед доступних варіантів металочерепиці після Словаччини. Середній рівень як за тривалістю експлуатації, так і по надійності служби. Це означає, що українська металочерепиця може демонструвати як відмінні результати, так і іноді підводити домовласника:

  • протікати,
  • іржавіти,
  • вимагати ремонту або заміни листів.

З найбільш переконливих доводів на користь її вибору говорить переважно ціна. Вона значно нижче, ніж на інші види продукції.

6 місце – Фінляндія.

Багато хто знає, що фінська металочерепиця – приклад того, якою має бути подібна продукція для покрівель. Це бездоганна якість, якому складно знайти гідну альтернативу. Але, на жаль, дорожнеча зробила свою справу і тому фінська металочерепиця істотно поступається за популярністю всім перерахованим вище варіантів. Багато хто просто не можуть собі дозволити її через порядку цін.

Китай займає останнє місце в рейтингу компанії «Будстрой», який нагадуємо заснований на реальному досвіді продажів всіх перерахованих видів покрівельних матеріалів. Сьогодні така недовіра до китайського матеріалу можна пояснити більш серйозним підходом покупців до вибору, а також розумінням того, що дешево – це завжди ймовірність наслідків. Іноді ці наслідки тягнуть за собою дуже великі витрати, тому вони воліють відразу використовувати добротний матеріал для даху.

Джерело: Наш.live

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *