Додавання у кристали цукру кремнезему робить його на 40% солодшим

Продовольча галузь відмовляється від використання штучних підсолоджувачів на користь інноваційних форм традиційного цукру 

Продовольча галузь відмовляється від використання  штучних підсолоджувачів. Наразі дослідники по всьому світу розробляють інноваційні форми традиційного цукру. Їх завдання – забезпечити споживачеві солодкий смак при меншій кількості калорій. Про це повідомив американський тижневик The New Yorker.

Видання наводить приклад успішних досліджень ізраїльського стартапу Doux Matok. Підприємство переробило кристали цукру, використовуючи кремнезем, та зробило смак традиційного продукту суттєво солодшим. В результаті, ви можете покласти в тісто для свого улюбленого печива на 40% менше цукру Doux Matok, але воно буде все таким же солодким, як зазвичай.

Очікується, що в цьому році ізраїльтяни почнуть комерційне виробництво з Südzucker – найбільшим виробником цукру в Європі. Також до проекту долучився один з провідних дистриб’юторів цукру-рафінаду в Північній Америці, найменування якого поки не розголошується.

Зацікавленість інновацією з боку великих гравців, які прагнуть продавати солодощі,  не дивна – у світі все більше домінує думка про зменшення споживання цукру. Так, у 2015 році, Всесвітня Організація Охорони Здоров’я рекомендувала середньостатистичній дорослій людині вживати не більше 6 чайних ложок цукру на добу. Наступного, 2016 року, адміністрація Барака Обами оголосила про нові правила, що вимагають від компаній вказувати вміст доданого цукру на етикетці.

Деякі уряди пішли ще далі – багато країн у Європі і Південній Америці, вимагають розміщувати на етикетках попередженнями про шкоду цукру для здоров’я і оподатковувати продукти, що містять більше 1-2 чайних ложок цукру на 3 унції (85 грам).  До речі, в цю категорію входять багато продуктів, які люди вважають абсолютно нешкідливими, наприклад, печиво, кекси або батончики.

Ці заходи дали певний результат. Недавні опитування показують, що 70% американців стурбовані вмістом цукру в своєму раціоні, а покупці у Великобританії вважають вміст цукру найбільш важливим фактором при виборі здорової їжі.

По міру того, як громадська думка повертається проти цукру, харчові компанії розсипають обіцянки зменшити використання цього інгредієнту у своїх продуктах.

Так, PepsiСо заявила, що до 2025 року принаймні дві третини її напоїв міститимуть 100 і менше калорій із доданих підсолоджувачів. Консорціум кондитерських компаній, в який входять Mars Wrigley, Ferrero і Russell Stover, нещодавно оприлюднив повідомлення, що до 2022 року половина продуктів, що випускаються підприємствами об’єднання, будуть містити не більше 200 калорій в перерахунку на одну порцію. А компанія Nestlé пообіцяла, що до кінця 2020 року скоротить вміст цукру в своїй продукції на 5%.

Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що COVID-19 повністю змінить правила гри на аграрному ринку.

Джерело: Landlord

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *