McKinsey: обсяг європейського онлайн-ринку товарів для фермерів перевищить EUR10 млрд

Наразі річний обіг компаній, що продають товари онлайн для фермерсього виробництва становить EUR150-200 млн. Однак за п’ять років він може зрости до більш ніж у 50 разів

Згідно з новим дослідженням консалтингової фірми McKinsey&Company, COVID-19 мав великий вплив на споживчу поведінку фермерів і онлайн-продажі фермерам товарів для виробництва стрімко зростає. Про це повідомляє ресурс AFN.

Опитування осіб, які приймають фінансові рішення на фермах по всій Європі, показує, що 95% фермерів розглядають можливість коригування своєї споживчої поведінки, щоб мінімізувати фізичні взаємодію із продавцями у відповідь на пандемію.

Також McKinsey виявила, що бажання фермерів використовувати цифрові канали для прийняття рішень про покупку товарів збільшилося за рік на 36% – з 51% у 2019 році до 87% наприкінці 2020 року. Так само, як і потенційна готовність використовувати онлайн для безпосереднього здійснення закупівель – з 33% до 69%. По всій Європі це становить майже 4 мільйони фермерів, які говорять, що готові використовувати онлайн-канали в якості основних джерел замовлень.

Це може виявитися обнадійливим сигналом для стартапів, що створюють аграрні маркетплейси по всій Європі, таких як французька Agriconomie або німецька E-Farm, що займається перепродажем уживаного сільськогосподарського обладнання і недавно завершила раунд фінансування серії A на $5,3 млн.

Сільськогосподарський сектор має «досить низький рівень впровадження роздрібної онлайн-торгівлі. Наприклад, станом на травень, тільки 22% європейських фермерів здійснювали онлайн-покупки за останні 12 місяців. Однак варто зазначити, що це велике збільшення в порівнянні із 13% фермерів, які заявили те саме в серпні 2019 року», – зазначив у звіті Ніколя Дені, партнер McKinsey.

За оцінками McKinsey, річний дохід європейського онлайн-ринку товарів для фермерського виробництва становить EUR150-200 млн. Однак до 2025 року він може зрости до більш ніж до EUR10 млрд.

По мірі того, як відношення до пандемії змінюється, продовжує Дені, «у компаній, що обслуговують сільськогосподарський сектор є можливість розширити свою присутність в Інтернет, розробити багатоканальні стратегії і, можливо, навіть змінити свої бізнес-моделі, щоб краще задовольняти потреби фермерів».

Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що сьогоднішня модель роботи водогосподарського комплексу та чинне законодавство України не дозволяють залучити фінансування у модернізацію систем зрошення та дренажу.

Джерело: Landlord

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *