Де українська молочка може стати новим трендом

Після того, як чисельність населення на планеті перевалила за 7 млрд., відповідно збільшилось споживання продуктів харчування, в тому числі й молочних. Люди стали на 10% більше вживати «молочки»,  повідомила  аналітик Асоціації виробників молока Яна Музиченко, передає Аgravery.

Отже це створює великі перспективи для експорту української молочної продукції, зокрема до ЄС, переконаний економіст департаменту технічного співробітництва продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак.

«Вже майже чотири роки, я переконую молочників, що ЄС для нас є перспективним ринком збуту. Я говорив і показував, що в ЄС живе близько 10 млн. населення з колишнього СРСР, яке любить і знає наші молочні продукти. Переконував, що кефір, наприклад, знайде свого споживача не тільки серед українців, яких, за різними оцінками, в Італії — під 500 тис., але й серед місцевих жителів. А кефіру в магазинах не було, і мені, особисто, його дуже браковало» — пише економіст на своїй сторінці в Фейсбук.

Зрештою фахівця почули італійські бізнесмени і налагодили постачання кефіру в італійські магазини.

«Кефір вважається тут новим трендом і майже суперфудом. Але італійці пішли далі — вони роблять не просто звичайний білий кефір, але й кефір з ягодами кефір з ароматом ягід, і навіть продають сироватку від кефіру ароматизовану, як чудо-напій, що є дуже корисним для здоров’я», —

Андрій Ярмак переконаний, що якщо навіть консервативні італійці захопились новим молочним продуктом, чому б не виходити на нові ринки зі своїм якісним продуктом.

Окрім європейських ринків, українська молочка може мати попит на ринках Китаю, Індії та Південно-Східної Азії, де попит поки що перевищує пропозицію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *