Зелень з повітря: рентабельність вирощування салату в теплиці перевищує 30%

В Україні досі не зайнята ніша вирощування овочів та зелені в теплицях, незважаючи на те, що в міжсезоння в країні не вистачає городини власного виробництва. Це пов’язано з тим, що на зведення тепличних комплексів треба витратити чималі кошти. Але, враховуючи те, що попит на свіжу зелень зростає з кожним роком, інвестиції можуть досить швидко повернутись.

Для виходу на ринок сучасного тепличного господарства, яке буде спеціалізуватися на вирощуванні салату і зелені методом гідропоніки, необхідно будівництво комплексу теплиць площею 1 га. На це знадобиться &3,3 млн., підрахували аналітики компанії Pro-Consulting.

«Вітчизняні тепличні господарства забезпечують, за даними Мінагропроду, не більше 20% ринку, і лише в пік сезону їх частка доходить до 50%. Це пояснюється тим, що вирощування культур в закритому грунті істотно дорожче за собівартістю, вимагає вкладення великих початкових коштів. Разом з тим, розвиток тепличних технологій не стоїть на місці. Завдяки їм вже вдалося збільшити врожайність парникових овочів і зробити цей вид агробізнесу більш вигідним », — відзначили в компанії.

У найближчі п’ять років ринок цілорічної зелені в Україні зросте за обсягами в 3-5 разів, вважають експерти. Якщо зараз створити сучасне тепличне господарство, то невдовзі воно повинно зайняти лідируючі позиції на ринку. Особливо вигідно вирощувати салати Айсберг, Лолло Росса, Латук та зелень. Враховуючи моду на здоровий спосіб життя, попит зростає щороку. Доводиться завозити зелень з-за кордону. Вітчизняний імпорт знаходиться на майже нульовій відмітці.

«Найбільш вдалим буде розміщення тепличного комплексу в Київській, Черкаській, Кіровоградській, Полтавській, Сумській, Харківській областях. Продавати зелень краще оптом в усі регіони країни.

«Співпраця з оптовиками, що мають розгалужену мережу збуту продукції, дозволить швидко і без втрат доставляти вирощену зелень до споживачів, в тому числі і закордонним. При успішній реалізації всіх запланованих за проектом заходів, рентабельність продажів майбутнього підприємства складе 31,1%, що означає, що кожне євро доходу буде приносити більше 31 цента прибутку », — резюмували в Pro-Consulting.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *