Які українські ягоди найвигідніше експортувати в Китай

Фахівці радять звернути увагу на вимоги споживачів КНР до якості продукту і можливість постачання замороженої ягідної продукції

Черешня та лохина є найперспективнішими позиціями українського плодоовочевого експорту на ринок КНР, а особливих перешкод для успішного налагодження просування цих ягід на китайський ринок на даний момент не існує.

Однак обсяг постачання з України продукції преміальної якості, яка і цікавить споживача з Піднебесної, наразі вкрай невеликий. Про це повідомили в Українській плодоовочевій асоціації (УПОА).

При цьому в 2018-2019 роках українські виробники експортували черешню до Китаю. У поточному ж році, з огляду на неврожай цих ягід в Україні, обсяги експорту були мінімальними. Таку думку висловив президент УПОА Тарас Баштанник.

При цьому він називав лохину другим найбільш перспективним плодоовочевим продуктом України для експорту до Китаю. Однак, говорячи про експорт лохини варто розуміти, що в найближчі пару років Україна не наростить достатні для цього обсяги. До того ж,декілька років необхідно витратити на те, щоб пройти всі бюрократичні процедури, пов’язані з отриманням дозвільних документів.

«Тим не менше, лохина є перспективною експортної позицією. Адже Китай є нетто-імпортером цієї ягоди», – зазначив Тарас Баштанник.

Директорка з розвитку УПОА Катерина Звєрєва зазначає, що лохина – досить дорога ягода на зовнішньому ринку. Вона може транспортуватися до Китаю, зокрема, авіатранспортом, при цьому також фахівці асоціації сьогодні вивчають питання можливої ​​організації залізничних перевезень, адже така доставка дешевша у 4-5 разів.

Катерина Звєрєва розповіла, що сезон поставок свіжої лохини з України – це липень-вересень. Основні експортні сорти, що поставляються українськими виробниками на зовнішні ринки – Duke, Bluegold, Bluecrop, Elliot, Liberty.

В якості успішного прикладу виходу української плодоовочевої продукції на ринок Китаю, на думку директорки з розвитку УПОА, можна розглядати сегмент замороженої ягоди.

«Цей ринок був відкритий для українського виробника два роки тому. У минулому році компанія «Рівнехолод» експортувала до Китаю кілька тисяч тон продукції. Це досить великий обсяг, враховуючи що загальний річний обсяг експорту української замороженої ягоди становить 22-23 тис тонн», – вважає Катерина Звєрєва.

Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що у світі стрімко зростає конкуренція за ринки збуту горіхів.

Джерело: УПОА

Джерело: Landlord

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *