Уряд встановив тарифи за проїзд по ще неіснуючим дорогам

Встановлено плату за проїзд концесійними шляхами протяжністю 1,4 тис км, які планують збудувати на основі державно-приватного партнерства

Уряд затвердив максимальний розмір плати за разовий проїзд автомобільними дорогами загального користування, побудованими на умовах концесії. Вона буде визначатися відповідно до категорії транспортних засобів і за кожен кілометр автодороги.

Як заявив міністр інфраструктури України Владислав Криклій, впровадження перспективних проектів державно-приватного партнерства (ДПП) залишається одним з головних пріоритетів для його відомства в 2021 році.

«Ми хочемо залучити приватних інвесторів на ринок українських автодоріг. Для цього вже розроблена програма в дорожній галузі, в рамках якої на першому етапі ми відновимо 6 потенційних пілотних ділянок доріг загальною протяжністю 1,4 тис. км. Рішення уряду дозволить створити правові підстави для реалізації проектів з будівництва доріг на умовах концесії. Крім того, це сприятиме підвищенню зацікавленості з боку приватних інвесторів брати участь в концесійних проектах в дорожньому секторі України», – наголосив він.

Залежно від категорії транспортного засобу вартість проїзду буде визначатися таким чином:

  • мотоцикли, легкових автомобілі – 0,023 євро/км;
  • легкові автомобілі з причепом, мікроавтобуси до 10 місць, вантажівки до 3,5 т – 0,023 євро/км;
  • вантажні автомобілі, автопоїзди з дозволеною максимальною масою 3,5-12 т, автобуси до 29 місць – 0,045 євро/км;
  • для вантажівок і автопоїздів з дозволеною максимальною масою понад 12 т, автобусів більше 29 місць – 0,133 євро/км.

Відповідно до закону України «Про концесії», розмір плати за разовий проїзд по автомобільній дорозі загального користування, побудованої на умовах концесії, визначається концесіонером відповідно до умов концесійного договору та з урахуванням тарифної сітки плати за разовий проїзд автомобільною дорогою за кожен кілометр, але не може перевищувати максимального розміру, встановлено КМУ.

Читайте: Уряд підтримав законопроєкт про посилення контролю над ринком насіння

Водночас, як зазначило на своїй сторінці Facebook державне агентство «Укравтодор», у постанові уряду не йдеться про дороги «Великого будівництва».

«На засідання уряду затверджено постанову, яка встановлює максимальний розмір плати за разовий проїзд дорогами, які побудовані у рамках концесії. В Україні ще немає жодної побудованої за кошти приватних інвесторів дороги. Тобто жодна з доріг Великого будівництва цього року не може стати платною», – сказано у повідомленні.

Крім того, було підкреслено, що будівництво концесійних платних доріг обов’язково передбачає наявність безкоштовної альтернативи.

Нагадаємо, раніше Landlord повідомляв про те, що EOS Data Analytics спростувала дані про 6 млн га тіньових посівів.

Фото: Укравтодор

Джерело: Landlord

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *