Риба з доставкою в Києві

Складно сказати, наскільки швидко розвивався б сегмент інтернет-продажів, якби 2020 рік не подарував би нам всесвітню пандемію і локдаун планетарного масштабу. У момент, коли велика частина країн ввела серйозні обмежувальні заходи, користувачі зіткнулися з необхідністю купувати товари в віддаленому режимі. І якщо до минулого року всім було зрозуміло, що сегмент онлайн-шопінгу буде планомірно збільшуватися, то під час карантину неспішна динаміка зростання популярності інтернет-магазинів перетворилася в колосальний попит масового масштабу.

Причому торкнулося це абсолютно всіх сфер. Раніше складно було собі уявити користувачів, які будуть купувати різні продукти харчування в мережі, не плутати з готовими стравами з ресторанів. А тепер навіть риба з доставкою в Києві стала вельми повсюдним придбанням, в якому ніхто не бачить абсолютно нічого незвичайного. Люди швидко адаптувалися до нових реалій і далеко не у всіх з’явилося бажання перебувати в переповненому магазині, стояти в чергах і важко дихати через маску.

Чому продажі йдуть в мережу

Насправді причин багато і вони всі різні. Все залежить від різних періодів часу. На зорі розвитку онлайн-продажів користувачі вважали за краще купувати якісь товари в профільних магазинах, які становили понад 90% усіх торгових майданчиків в інтернеті. У ті роки складно було собі уявити онлайн-магазин, в якому буде продаватися все підряд. Це сьогодні всім користувачам зрозуміло, що краще купувати речі в великих проектах, де можна вибрати все, що вам потрібно. А тоді подібний формат вважався мало можливим і складно реалізованим.

Пізніше причина стала критися не тільки в хорошому профільному сервісі магазинів, але і в низькій ціні. Прийнято було вважати, що якщо вам потрібно купити телефон і ви будете вибирати його на спеціалізованому сайті, то ціна буде нижче, ніж в будь-якому офлайн-магазині, де будуть представлені ще й товари іншого формату. Покупець свято вірив в те, що продавці інтернет-магазинів знаходять виходи на постачальників “першої руки” і звідси більш низька вартість на товари. Однак існував цілий ряд “але”, про які зазвичай не говорили і що могло вплинути на вартість.

У сучасних реаліях інтернет-покупки дають можливість користувачеві без будь-яких проблем вибрати цікавий перелік товарів. При цьому оплата в мережі стала зручніше, ніж у звичайних магазинах, доставка швидкою, рівень сервісного обслуговування мало чим поступається традиційному. Звідси виникає питання – а навіщо сучасному покупцеві взагалі їхати в магазин? Саме з цієї причини капіталізація найбільших торгових майданчиків і маркетплейсів незмінно зростає без видимих ​​причин для зупинки.

А що ж карантин?

Як ми вже говорили раніше, COVID-19 вніс значні корективи в популярність мережевого способу робити покупки. Але куди більш показова статистика полягає в тому, що попит на послуги інтернет-магазинів після скасування обмежувальних заходів не пішов на спад. Можна сказати, що люди до сих пір не хочуть ризикувати і виходити в місця скупчення народу, але правда криється в тому, що покупці по достоїнству оцінили високий сервіс і зручність покупок з дому.

Окреме спасибі варто сказати численним кур’єрським сервісів і логістики великих продавців. Тепер отримати куплений товар стало ще простіше, ніж коли-небудь і, до всього іншого, все відбувається вкрай швидко. У переважній більшості випадків при замовленні якогось товару покупець отримує його вже на наступний день. При цьому опцій доставки у вас може бути кілька, починаючи від самовивозу з точок видачі, закінчуючи адресною доставкою до дверей. Якщо людина звикла до комфорту в якийсь із сфер, то змусити його добровільно відмовитися від цього неможливо. Саме це є головною причиною того, чому продажу планомірно йдуть з офлайн-сегмента в онлайн.

Джерело: Наш.live

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *