Як залучити клієнтів в юридичну фірму з Big Data: готове рішення

Володієте юридичною фірмою та шукаєте місце для нового регіонального офісу? Або тільки закінчили юрфак та збираєтеся запустити приватну практику? Незалежно від завдань, ви зіткнетеся з пошуком перших клієнтів, які потім запустять “сарафанне радіо” про вас.

Спільно з експертами Big Data з компанії Київстар ми розповімо, як залучити клієнтів в юридичну компанію за допомогою інноваційних технологій.

Зміст

  • 1Запуск оффлайн-офісу: вибираємо найкраще місце
  • 2Пошук ЦА та розширення клієнтської бази
  • 3Ефективна комунікація + нові клієнти

Запуск оффлайн-офісу: вибираємо найкраще місце

Вдала локація – найважливіше питання, якому слід приділити максимум уваги. Контора повинна розташовуватися так, щоб клієнти могли швидко дістатися до вас з будь-якої точки міста, а оренда не залишила без грошей в перші кілька місяців.

Сучасні сервіси Heatmap (теплові карти) та геоаналітика від Київстар розроблені саме для таких завдань. В їх основі – аналітичні Інтелектуальні моделі, що визначають звички та поведінку користувачів зазначеного вами району міста, досліджуючи для цього телеком-дані.

Завдяки цьому складається карта потрібної місцевості Heatmap, де за допомогою кольору відображається:

  • місця максимального скупчення цільової аудиторії;
  • особливості місцевої інфраструктури;
  • пересування потенційних клієнтів;
  • розміщення компаній-конкурентів.

Досліджуючи “теплові результати” прогнозується рівень прибутку, який принесе розміщений в певному місці офіс. Наочний формат дозволяє розробити ефективну стратегію маркетингового просування компанії з урахуванням місцевих звичок людей. 

Пошук ЦА та розширення клієнтської бази

Наступний етап – залучення клієнтів. Але спочатку потрібно розібратися, хто він – ваш ідеальний клієнт. Маркетологи використовують термін “портрет клієнта”, що означає набір певних якостей, притаманних аудиторії, що приносить компанії найбільший прибуток.

Отже, як скласти портрет клієнта за допомогою Big Data? Якщо ви тільки починаєте справу, завдання виявити та описати потенційного споживача юридичних послуг краще повністю довірити фахівцям. За допомогою математичного моделювання та машинного навчання вони створять ідеальний профіль, з яким ви одразу побачите потреби ЦА та, розробивши грамотну рекламу, зможете точно потрапити в усі її болі.

Якщо вашій компанії вже кілька років, клієнтська база сформована і ви знаєте ключові характеристики свого ідеального клієнта, просто скажіть про них аналітикам Київстар і вам підберуть оптимальну Look-alike аудиторію для розширення.

ВАЖЛИВО: Київстар дотримується Законів України «Про інформацію» та «Про захист персональних даних» і не передає персональні дані абонентів третім особам. 

Ефективна комунікація + нові клієнти

Після завершення аналізу цільової аудиторії, переходимо до прямих комунікацій. 

Можна замовити таргетовану розсилку з використанням Big Data, яка потрапить точно “до рук” потрібним клієнтам. Довірити підбір аудиторії та саме розсилання також краще експертам “під ключ” або самостійно через платформу Business Data Solution.

Ви не повірите, але залучення клієнтів в юридичну компанію ще ніколи не було таким простим та ефективним! Спробуйте самі. 

Джерело: Наш.live

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *