Торговельні перспективи: уряд затвердив експортну стратегію на 4 роки

Дорожню карту стратегічного розвитку торгівлі на період 2017-2021 років від Міністерства економічного розвитку і торгівлі України ухвалено на засіданні Кабінету міністрів.

На думку, першого віце-прем’єр-міністра — міністра економічного розвитку і торгівлі України Степана Кубіва, планується що наприкінці 2021 року Україна перейде до експорту наукомістких та сучасних товарів. Таким чином країна значно зменшить долю сировинних товарів в структурі експорту. В документі передбачено створення умов для розвитку сфер торгівлі та інновацій задля розширення ринків збуту та асортименту українських товарів та послуг, підтримка експорту з боку держави. Також передбачається підвищення рівня знань та навичок, необхідних підприємствам для здійснення міжнародної торгівлі.

«Це чіткий план дій як Україні перейти від переважно експорту сировини до експорту наукомісткої інноваційної продукції для успіху України на світових ринках. Документ визначає географічні пріоритети для експорту до 2021 року, так звані, «ринки у фокусі», де є найбільше можливостей саме для українського виробника. Експортна стратегія також формує орієнтири для створення світових ланцюгів доданої вартості, де український виробник здобуде гідні позиції та вигідні можливості для збільшення виробництва саме середньо- та високотехнологічної продукції», — заявив Кубів.

За словами заступника Міністра економічного розвитку і торгівлі Наталії Микольскої в експортній стратегії передбаченні нові перспективні ринки збуту. Зокрема зазначено топ 20 ринків, які можуть показати швидкі результати. Серед них, крім країн ЄС: Єгипет, Індія, Білорусь, Грузія, Молдова, Іран, Саудівська Аравія, Китай, Японія, США, Канада, Швейцарія та Бангладеш.  

“Українські експортери не лише вистояли, але й розвиваються. Вони мої герої. Тому саме зараз для успіхів на зовнішніх ринках потрібне спільне стратегічне планування і злагоджена командна робота всього Уряду, всіх центральних органів виконавчої влади, Парламенту, підтримка президента, робота бізнес-асоціацій та об‘єднань, бізнесу, бо експорт — це командна гра,” — зазначила Наталія Микольська.

Схожі статтіСтражи зерна: в элеваторный бизнес готовы инвестировать даже небольшие фер…Нові тарифи «Укрзалізниці» обійдуться аграріям у 1,5 млрд гривеньСадівники не встигли скористатися дотаціямиВиробники соняшника надають перевагу «живим грошам»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *