Ужгородка

Новини Закарпаття

Інвестиції та будівництво. Як розвиватимуть порти Миколаєва, Херсона і Рені

Новобудови і мільярди гривень: амбіції портів Миколаєва, Херсона і Рені

Під час міжнародної виставки NewPORT UA в Києві обговорили плани портів Миколаївської та Херсонської областей. Плани розвитку представили – начальник Адміністрації Миколаївського морського порту Андрій Гранатуров, начальник філії СМП «Ольвія» Андрій Єгоров  та начальник Адміністрації Херсонського порту В’ячеслав Харкавенко.

Миколаїв

Серед основних планів – будівництво причалу №8. Довжина об’єкта складе 220 м. Вартість будівництва – 390 млн грн. Очікується, що з новим причалом порт отримає додатково 3 млн тонн до річного показника обробки вантажів. Проект реалізують в середньостроковій перспективі (10 років).

Також в порту планують реконструкцію причалу №0, в рамках Меморандуму про взаєморозуміння, який в 2018 році підписали ДП «АМПУ» та COFCO. Довжина нового причалу складе 140 м. Орієнтовна вартість проекту – 360 млн грн, реалізують його в середньостроковій перспективі. В рамках Меморандуму COFCO планує реконструкцію власного зернового комплексу, розташованого в порту, а також розміщення потужностей в тилу причалу №0. Очікується, що після проведення робіт компанія додасть до річного обсягу вантажопереробки порту ще 1 млн тонн.

Крім того, в план розвитку Миколаївського морпорту входить будівництво причалу №14А. Довжина нового причалу складе 240 м. Вартість будівництва – 400 млн грн, реалізують його в середньостроковій перспективі. Після закінчення робіт потужності порту з обробки вантажів виростуть на 1 млн тонн на рік.

Наступного тижня, заявив Гранатуров, відбудеться засідання Ради порту, на якому учасникам представлять технічне завдання по розробці майстер-плану порту Миколаєва.

Читайте: На Львівщині в зерносушарці згоріло 10 т насіння

Ольвія

Незабаром компанія «Ніка-Тера» та суднобудівний завод «Океан» приєднаються до складу Ради порту. Також Єгоров представив план з розвитку порту Ольвії. Основний проект в короткостроковій (5 років) перспективі – будівництво QTerminals (компанія-концесіонер порту Ольвії) універсального перевантажувального комплексу в рамках концесії. Крім того, в найближчі 5 років передбачено реалізацію декількох проектів розвитку інфраструктури морських терміналів порту компанією «Евровнешторг».

У середньостроковій перспективі (до 2031 року) в порту планують будівництво комплексу з перевалки зріджених газів, світлих нафтопродуктів і інших вантажів. Проектом буде займатися компанія «ТрансЮкрейн».

До 2046 року в порту Ольвії передбачені роботи з розвитку ГТС (акваторій, каналів і якірних стоянок), автомобільної та залізничної інфраструктури, а також інших об’єктів. Роботи проводитимуть силами ДП «АМПУ».

Крім того, QTerminals і «Ніка-Тера» фінансують проект будівництва в порту нового шляхопроводу. Засновником проекту нової розв’язки виступає департамент житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради. Також розглядається можливість будівництва паралельного ж / д колії перегону Жовтнева-Прибузька. Тільки в найближчі 10 років в розвиток порту Ольвії інвестують близько 10 млрд грн.

Херсон

Основні плани розвитку підприємства:

– будівництво механізованого складу підлогового зберігання зерна на терміналі ПрАТ «Херсонський КХП»; обсяги зберігання – 20 тис. тонн, вартість проекту – 50 млн грн; терміни виконання робіт – 6 років, результат – збільшення обсягів перевалки вантажів в порту на 160 тис. тонн в рік;
– реконструкція причалу №3 із завершенням будівництва перевантажувального комплексу на терміналі ПрАТ «Дніпровський термінал»; довжина – 254 м, обсяг днопоглиблювальних робіт – до 7 м, потужність – 300 тис. тонн в рік; вартість робіт – 80,1 млн грн, терміни виконання робіт – 10 років;
– будівництво причалу №4 на терміналі ПрАТ «Дніпровський термінал»; довжина – 144,5 м, обсяг днопоглиблювальних робіт – до 9 м, потужність – 550 тис. тонн в рік; вартість робіт – 77,9 млн грн, терміни виконання робіт – 5 років.
– будівництво причалу №5 і перевантажувального комплексу на терміналі ПрАТ «Дніпровський термінал»; довжина – 200 м, обсяг днопоглиблювальних робіт – до 9 м, потужність – 390 тис. тонн в рік; вартість робіт – 93,4 млн грн, терміни виконання робіт – 10 років;
– технічне переоснащення перевантажувального комплексу компанії «Дніпро Карго Лімітед» на причалі №6 з будівництвом двох критих складів під зернові вантажі: обсяг зберігання – 65 тис. тонн, збільшення обсягу перевалки вантажів на 200 тис. тонн в рік і досягнення показника вантажопереробки в 400 тис. тонн в рік; вартість робіт – 91,2 млн грн, терміни виконання робіт – 5 років;
– створення якірної стоянки на річці Дніпро в районі розташування терміналу ПрАТ «Дніпровський термінал»; обсяг днопоглиблювальних робіт – 8,5 м, на ділянці зможуть приймати суховантажі дедвейтом 10 тис тонн і осадкою 7,6 м; вартість робіт – 300 тис. грн, термін.

Нагадаємо, раніше Landlord розповідав, що передачу двох портів в концесію повинні завершити в кінці року. 

Джерело: USM

Джерело: Landlord

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Нагору