Ужгородка

Новини Закарпаття

Мураєв: “Дія” необхідна для електронного голосування

Додаток “Дія” необхідний для електронного голосування, щоб президент України Володимир Зеленський зміг переобратися на другий термін, тому що його електоральна група – це молодь, яка не ходить на вибори в дільниці.

Таку думку висловив у прямому ефірі на телеканалі НАШ лідер партії “НАШІ” Євгеній Мураєв.

“Так нахабно до свого населення не ставився жоден правитель, так неповажно вигороджуючи свої внутрішніх негідників, внутрішньопартійних, внутрішньосистемних, як Зелененький. Він обіцяв мільярд дерев, він правда не сказав в якому році, точно так і виплати за вакцинацію”, – сказав Мураєв.

Також він додав, що за допомогою електронної системи, Зеленський хоче переобратися на другий термін, тому що так є велика ймовірність, що молодь проголосує на виборах.

 “Молодь є електоральною групою, яка підтримує Зеленського, тобто навіщо потрібна система “Дія”? Для того, щоб ввести рано чи пізно електронну систему голосування, тому що молодь не ходить на вибори, на вибори ходять соціально відповідальні верстви населення – це як правило дорослі люди, які розуміють, що від їх голосу залежить в якому напрямку піде країна, а молодь не хоче витрачати час і йти в дільниці. Тому єдиний момент, яким Зеленський хоче мобілізувати голосування його електоральної групи – молоді, це голосування через смартфон. Таким нехитрим способом – 100 гривень за вакцинацію – це якась подачка, щоб всі встановили цю програму, а далі, як йому здається, допоможе йому переобиратися на другий термін”, – зазначив політик.

  • Підвищена увага мешканців столиці України до ефіру НАШ протягом дня забезпечив телеканалу лідерство серед усіх інформаційно-новинних мовників 9 листопада 2021 року. НАШ став найкращим інформаційно-новинним телеканалом дня у Києві, з такими цифрами: rat – 0,71%, shr – 2,11% (ЦА: Київ 18+)*. Традиційно, “НАШ” лідер у рейтингу 18+ Кабель: Rat – 0,84%, Shr – 2,46% (ЦА: Кабель 18+)* * Зазначені у статті результати дослідження ТВ-аудиторії належать ІТК; дослідник – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані надані телеканалом “НАШ” за 9 листопада 2021 року Overnight надані за показниками rat%, shr%.

Джерело: Наш.live

uzhik

uzhik

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Нагору