Ужгородка

Новини Закарпаття

МХП з початку війни налагодила роботу з 25 новими контрагентами

МХП відкрив можливість купувати продукцію одразу зі складу

Компанія МХП відновлює зв’язки з колишніми партнерами й активно залучає нових в рекордно короткі терміни. Загалом з початку війни вдалося налагодити роботу з 25 новими контрагентами і цей список зростає. Про це повідомляє пресслужба компанії МХП.

Інформується, що у перші дні війни була поновлена співпраця з мережею супермаркетів “АТБ”. До цього, з лютого 2021 року в супермаркетах мережі продукція “Наша Ряба” не продавалася.

“На другий день після початку бойових дій ми зв’язалися з менеджментом мережі, запропонували відкинути всі комерційні розбіжності та знову стати партнерами. Команда “АТБ” відреагувала швидко й погодилася співпрацювати. Наше спільне завдання — забезпечити українців м’ясом, в якому б регіоні люди не перебували”, – йдеться у повідомленні.

Також у компанії додають, що напередодні вторгнення до України, був підписаний меморандум про співпрацю з дистриб’юторським холдингом STV Group. Наприкінці березня мали початися тестові поставки м’яса птиці у Київській області, але війна повністю змінила плани. Відтак, за 5 днів МХП за підтримки керівництва STV Group запустили продажі в трьох областях на заході України, де багато внутрішньо переміщених осіб.

“По всій території країни МХП відкрив можливість купувати продукцію одразу зі складу на умовах самовивозу. Таким чином вже понад 500 т продукції реалізовано. Готовність до співпраці, гнучкість в ухваленні рішень і швидкість дій, які демонструє український бізнес, допомагають нам і нашим партнерам підтримувати економіку. І, що найголовніше — дбати, щоб у людей була їжа”, — наголосили в пресслужбі.

Раніше Landlord повідомляв, що МХП попросив бондхолдерів про відстрочку виплати відсотків за еврооблігаціями.

Олександра Марченко

Джерело: Landlord

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Нагору