Sony показала затоплений Київ в рекламі нової гри Хідео Кодзіма

Японська транснаціональна корпорація Sony випустила новий рекламний ролик, присвячений виходу гри Хідео Кодзіма Death Stranding.

Дане відео опубліковано на Youtube-каналі.

У ролику звучить композиція Макса Ріхтера “On the Nature of Daylight”. Його слоган – “Feel the Power of Pro”.

У відео можна дізнатися “затоплену” київську станцію метро “Дорогожичі” зі скляним куполом, жовтий автобус “Богдан”, перехрестя вулиць Саксаганського та Антоновича в центрі Києва, супермаркет “Велика Кишеня”, розв’язку біля Поштової площі, і бібліотеку Вернадського.

На початку 2019 року Кодзіма оголосив, що розробка гри злегка відстала від графіку, але він повернув команду розробників у потрібне русло і дату релізу повернули на 2019 рік. Автор пропрацьовував кожного персонажа гри окремо, наділивши їх унікальними рисами і обгрунтовою мотивацією.

Як повідомляв НАШ раніше, засновник і екс-глава компанії Alibaba Group Джек Ма відзначив, що захоплюється Україною і планує запросити сюди своїх бізнес-колег.

Джерело: Наш.live

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *