Одеські дорожники з мізерною економією роздали 1,4 мільярда на трасу Одеса-Рені

Служба автомобільних доріг в Одеській області 25 червня за результатами тендерів уклала низку угод про поточний середній ремонт автодороги державного значення М-15 Одеса – Рені на загальну суму 1,44 млрд грн. Про це повідомляється у системі «Прозорро».

До кінця 2019 року трасу відремонтують на ділянках загальною довжиною 106 км.

Підсумкові відомості ресурсів та кошториси не опубліковані, що не дозволяє порівняти ціни матеріалів із ринковими цінами на предмет можливого завищення.

Сума угод на 0,6% нижча від загальної очікуваної вартості закупівлі в 1,45 млрд грн.

  • ТОВ «Автомагістраль-Південь» одеситів Валерія Короткова та Олега Наливанного отримало замовлень майже на третину всієї суми, а саме на 441,09 млн грн.
  • ТОВ «Ростдорстрой» із групи авторитетного бізнесмена Олександра Жукова та мера Одеси Геннадія Труханова заплатять трохи меншу суму в 415,21 млн грн.
  • ПП «Полтавабудцентр» виконає ремонтних робіт на 385,73 млн грн.Фірма зі статутним капіталом 0 грн. належить Славіку Асланяну з Полтави. У березні її керівником став Гарник Петросян. За даними ДАБІ, він здійснював авторський нагляд при виконанні реконструкцій такими підрядниками як ТОВ «Югдорстрой» та ТОВ «БК «Дорлідер». Остання, як і «Полтавабудцентр», часто складає конкуренцію ТОВ «ПБС», яке контролює нардеп Олександр Шевченко, а крім того, відома як субпідрядник цієї компанії. До ВРУ Шевченко обрався від «Блоку Петра Порошенка», а потім вийшов із фракції. Шевченко відомий як керівник гірськолижного комплексу «Буковель», який належить групі «Приват». Також Шевченко є товаришем екс-губернатора Вінничини Анатолія Матвієнка, чий племінник Сергій Березенко є впливовим нардепом від БПП в оточенні Петра Порошенка.
  • ТОВ «Евродор» Наталії та Геворга Авєтісяна, сина екс-депутата Ізмаїльської райради від Партії регіонів Артака Авєтісяна, отримає ще 197,21 млн грн.

В усіх випадках на заробітну плату і прибуток відведено менше ніж по відсотку.

Переможці змагалися лише між собою, причому ніхто не знижував ціну під час аукціонів, окрім «Полтавабудцентру» в одному переможному випадку. Також на один з виграних «Ростдорстроєм» тендерів прийшла вищезгадана фірма «ПБС», однак її відхилили за відсутність документального підтвердження володіння двома автогудронаторами та довідку про наявність механізмів, яка повторювала довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *