«Цеппелін Україна» по-німецьки представила нові рішення для бізнесу

20 вересня 2018 року компанія «Цеппелін Україна» провела традиційний пивний фестиваль «ZeppelinFest», зібравши в одному місці клієнтів і партнерів з аграрної, будівельної та гірничої галузей.

 

Захід пройшов у форматі колоритного німецького OktoberFest, що припав до смаку клієнтам компанії. Саме тому заходи компанії проходять у такій атмосфері вже не вперше, щоправда цього разу не обійшлося без нових фішок.

У цьому році до величезного асортименту німецького пива і пивних смаколиків, невеликої виставки сільськогосподарської, будівельної і дорожньої техніки додалася екстремальна складова  — мотошоу з виступом каскадерів.

Як і личить справжньому пивному фестивалю, під загальний і гучний вигук гостей — «O’zapft is!» відкоркували першу пивну бочку і з’їли не одну свинячу рульку.

Більш активним гостям заходу надавалася можливість брати участь в цікавих конкурсах і отримувати цінні призи від «Цеппелін Україна».

В перервах між відпочинком і спілкуванням, гості ZeppelinFest, за бажанням, могли дізнатися про нові продукти компанії, адже для кожної галузі були представлені нові системи або сервіси.

Представники компанії «Цеппелін Україна» докладно розповідали, як і навіщо потрібно застосовувати інновації.

Так ефектно «Цеппелін Україна» вдалося розповісти гостям ZeppelinFest про нові рішення для бізнесу.

Схожі статтіKMZ Industries планує в півтора рази збільшити об’єм продажуЗ початку року аграрії придбали майже 1000 одиниці техніки та обладнання за…«Агротерра» відкрила сучасний дилерський центр поблизу ЛуцькаТехніка Lemken підвищила рентабельність виробництва у «Агрофорті»

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *