Що означає благополуччя тварин, розкажуть споживачам шотландські фермери

Шотландська організація Quality Meat Scotland закликає представників м’ясної промисловості приєднатися до нової кампанії, яка має на меті підвищити рівень обізнаності споживачів про добробут тварин та сталий розвиток виробництва.

До проекту “Meat with Integrity” (Можна перекласти як “Доброчесне виробництво м’яса”) залучають представників промисловості (фермерів, переробні підприємства і т.д.), які постачають на ринок яловичину, баранину і свинину.

Маркетингову кампанію ініціювала компанія Quality Meat Scotland. Тваринники стануть обличчям нового проекту, який має на меті підвищити рівень обізнаності про благополуччя ВРХ, свиней, овець.

Споживачів ознайомлять з визнаними у всьому світі системами забезпечення якості виготовлення м’яса, які охоплюють весь виробничий процес, у тому числі вирощування тварин на фермах, логістика, постачання кормів та ін.

Зараз Quality Meat Scotland шукає фермерів, переробників, логістів, які могли б підтримати кампанію. Їх участь у проекті буде варіюватися від фотореклами та короткометражних фільмів до створення та поширення новин і цікавих історій у соціальних медіа.

У розвинених країнах добробут тварин і стале виробництво є двома основними факторами на ринку, оскільки споживачі звертають увагу них при виборі м’яса.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *