Rabobank: виробникам м’яса варто орієнтуватись на персоналізацію продукції

Одним з трендів сучасної торгівлі, реакцією на запит споживачів, є персоналізація. Ця тенденція стосується і харчових продуктів, зокрема м’яса. Утім, сьогодні тільки виробники свіжих продуктів мають можливість швидко переорієнтуватися під тренд, вважають фахівці Rabobank.

Новий запит споживачів нелегко буде задовольнити компаніям, які займаються переробкою харчових продуктів, стверджує Маарте ван ден Берг, старший аналітик Rabobank з питань продовольчого споживання.

“В даний час розробка індивідуальних рішень у сфері харчування в основному сприяє споживанню свіжої їжі та інгредієнтів. Для компаній, що спрямовані на переробку та виробництво готової продукції чи товарів, що довго зберігаються, індивідуалізація під споживача означає, що їм необхідно дослідити всі стратегічні варіанти”, – говорить пані ван ден Берг.

Експерт вважає, що персоналізація харчування стане фактором, який спровокує зміну гри в харчовій промисловості.

“Підприємства з переробки харчових продуктів повинні знайти шляхи приєднання до боротьби за споживача – наприклад, адаптуючи свій бренд, стаючи більш гнучкими, коли йдеться про їх вибір, інвестуючи в індивідуальне харчування, співпрацюючи з персоналізованими продовольчими гравцями по ланцюжку створення вартості, або зробити виробництво більш гнучким”, – рекомендує аналітик.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *