Захисники тварин почали кампанію проти McDonald’s

Організації, що виступають за забезпечення благополуччя тварин, цього тижня розпочали нову кампанію проти глобальної мережі ресторанів McDonald’s, попереджуючи клієнтів та інвесторів про умови, в яких вирощують птицю для закладів цієї мережі.

Захисники тварин у Сполучених Штатах витратили понад 200 тисяч доларів на оголошення та творчі акції протесту під час щорічних зборів акціонерів McDonald’s, які відбулися минулого тижня.

Остання кампанія почалася у зв’язку з рішенням McDonald’s не повідомляти своїм інвесторам про економічні ризики, пов’язані з його поточною політикою щодо благополуччя птиці.

Активісти закликають McDonald’s запровадити науково обґрунтовані стандарти добробуту для ланцюга постачання курятини. Зокрема захисники тварин вимагають, щоб мережа перейшла на більш здорові породи птахів, слідкувала за умовами переміщення тварин, піклувалась про навколишнє середовище.

Лія Гарсес, президент організації з захисту тварин Mercy for Animals, говорить, що понад 120 харчових компаній, включаючи Burger King, Chipotle, Starbucks, Denny’s і Subway, взяли на себе зобов’язання щодо посилення стандартів добробуту тварин, але в McDonald’s не пішли на такий крок.

Понад 300 тисяч людей підписали петицію, вимагаючи від McDonald’s рухатись в бік покращення стандартів благополуччя тварин на підприємствах, які постачають м’ясо до мережі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *