Як успішно виокремити частини Укрзалізниці, які можна приватизувати, як розвиватись і отримувати прибуток. В Deutsche Bahn дуже зацікавлені передати власний досвід, говорить посол Німеччини в Україні.
Про це посол Німеччини Анка Фельдгузен розповіла в інтерв’ю Громадському.
Німецький національний залізничний оператор Deutsche Bahn, що пережив кризу й був великим збитковим підприємством та пережив приватизацію, зможе поділитися з Укрзалізницею власним досвідом, вважає посол Німеччини в Україні Анка Фельдгузен.
“Ми маємо досвід, як приватизувати таке велике підприємство і зробити його прибутковим. Німецький Deutsche Bahn зараз консультує інші подібні підприємства в інших країнах. Українська залізниця – лише один з прикладів, вони це роблять, наприклад, у Казахстані”, – пояснила Анка Фельдгузен.
Основну роль Deutsche Bahn як управлінця Укрзалізницею пані посол окреслила так:
“Як успішно виокремити частини Укрзалізниці, які можна приватизувати, як розвиватись і отримувати прибуток, аби держава менше вкладала коштів?
В Deutsche Bahn дуже зацікавлені передати власний досвід”.
Читайте: Про що домовилися Укрзалізниця та Deutsche Bahn – Валерій Ткачов
Також Анка Фельдгузен розповіла, що німецький бізнес готовий буде інвестувати в Україну в разі, якщо в нашій країні буде успішно проведена судова реформа й суди стануть насправді незалежними.
“Для інвесторів дуже важливо бути спроможними захистити свої інтереси в судах. Це по-перше. Друге – це загальні макроекономічні індикатори. В кінці минулого року ми вперше мали такий інвестиційний проект, коли дуже велика фармацевтична фірма з Німеччина купила завод у Білій Церкві. Це добрий приклад, адже з’являться робочі місця. І мова не про велике місто. Я сподіваюсь, що таких проєктів буде більше цього року”, – сказала пані посол.
Landlord раніше повідомляв, що очільник Міністерства інфраструктури Владислав Криклій назвав дві умови, на яких УЗ може бути передана в управління Deutsche Bahn.
Джерело: Landlord