Мільйони в інновації інвестую виробники яловичини в Іспанії

Іспанський виробник яловичини та м’ясопродуктів Carpisa Foods планує інвестувати 4 млн. євро в інновації та розробки, що застосовуються в харчовій промисловості. У 2018 році компанія відкрила The Beef Kitchen Lab, центр досліджень та інновацій м’ясної промисловості.

Тепер, Хорхе Кастелло, генеральний директор Carpisa Foods, сподівається перетворити традиційні продукти та нові за допомогою технології глибокого заморожування. Компанія планує створити індивідуальні продукти для кожного типу споживачів. Варто зазначити, що індивідуалізація та екологізація – це те, на що існує запит на ринку розвинутих країн. Останні дослідження показують, що це – майбутнє м’ясопереробної галузі.

“Глибоке заморожування, техніка, в якій ми є лідерами, дозволяє гарантувати якість і диференціювати себе від конкурентів. Здатність пропонувати продукцію, пристосовану до кожного клієнта, є одним з ключів до нашого успіху і механізму росту в останні роки. Процес розробки нових продуктів дозволяє компанії виявляти нові споживчі тенденції і краще реагувати на поточні потреби”, – говорить пан Кастелло.

Нещодавно компанія випустила на іспанському ринку “Бруклін”, перші глибоко заморожені гамбургери і глибоко заморожений веганський бургер Vegreen. Крім того, це перший виробник халяльних заморожених бургерів.

Carpisa Foods, у 2018 фінансовому році заробила 101 млн. євро, що на 15,7% більше, ніж у попередньому році. Прибутки постійно зростають. Щодо обсягу реалізованої продукції, то компанія минулого року продала 23 тис. тонн заморожених продуктів і 2 тис. тонн охолодженої продукції.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *