Ринок м’ясної продукції швидко змінюється, відповідно до реалій сьогодення. Серед споживачів існує запит на екологізацію виробництва, покращення умов благополуччя тварин, індивідуальний підхід. Виробники м’яса та м’ясопродуктів активно запроваджують інновації, експериментуючи зі смаком та формою. Знайомтесь з новинками на ринку м’ясної продукції.
Шафи для м’яса
Для самостійного приготування в’яленого м’яса або для “дозрівання” стейків у домашніх умовах, чи в ресторанах існують спеціальні холодильні шафи Застосування такого приладдя суттєво пом’якшує м’ясо та покращує його смак.
Снеки
Наразі м’ясопродукти можуть бути не лише основною стравою, а й перекусом. Невеликі упаковки зі шматочками сушеного м’яса, ковбаси – вже звична справа. Українські виробники вже навіть запустили лінійку снеків, виготовлених з сушених шкірок свиней.
Квіти з яловичини
Представники компанії Say It With Beef вирішили, що місце естетичному підходу є навіть, коли мова йде про закуски для пива. Вони вивели на ринок новий продукт – букети з яловичини. Це ковбаски у формі квітів.
М’ясні автомати
Тепер в автоматах можна купувати не лише каву, напої, печиво та шоколадки, а й м’ясопродукти. Таку інновацію запровадила французька компанія L’ami Txulette. За кілька євро можна придбати шматок качки, ковбаски, карпаччо, паштети та ін. у вакуумній упаковці.