В Україні під органічне виробництво відведено площі 300 тис. га, на яких працюють 700 підприємств. Із них значна частина займається плодоовочівництвом. Днями в країні презентували результати дослідження ринку виробництва органічних ягід, фруктів і овочів.
Про це повідомляє на своєму сайті Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP).
Подібне дослідження провели в Україні вперше. Реалізували його спільно три проекти: сертифікаційний орган «Органік Стандарт», навчальний і консультаційний проект Organic Business School та UHBDP.
Документ буде корисний для всіх учасників ринку, для інвесторів, які хочуть оцінити цей ринок, для державних органів. Він містить докладну інформацію про те, яка кількість органічних виробників у різних регіонах, які культури вони вирощують, куди експортують тощо.
Експерти прагнули кількісно показати, чого очікувати від вітчизняного органічного ринку, які є ніші, потенціал. Це необхідно виробникам для того, щоб розробити ефективну економічну модель і бізнес-план. За словами авторів дослідження, в документі «достатньо інформації, щоб побудувати план дій на наступні роки».
Згідно з дослідженням, виробництво органіки в Україні – молода галузь, понад 50 % учасників цього ринку – малі фермери, з них 70 % не є членами кооперативу. Понад 50 % органічних виробників реалізують свою продукцію в Україні. Оскільки попит на органічну продукцію та її споживання в країні досить низькі, проблеми зі збутом для виробників органіки належать до першорядних.
Презентували результати дослідження 20 вересня в Києві його автори: менеджер UHBDP Дмитро Ніколаєв, директор «Органік Стандарт» Сергій Галашевський, директор Organic Business School Олена Дейнеко, спеціалістка з моніторингу, оцінки та маркетингу UHBDP Анастасія Блюмська.
За словами Олени Дейнеко, це дослідження – прикладний портрет органічної галузі на сьогоднішній момент. Найближчим часом воно буде розміщено на сайті UHBDP.
Як повідомляв Landlord, 2 серпня в Україні набув чинності Закон «Про основні принципи та вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції». Він встановлює вимоги до виробництва, обігу, маркування та реалізації органіки, а також механізм сертифікації.
Джерело: Landlord