Ужгородка

Новини Закарпаття

Я хочу жити в Україні, а не в Північній Кореї: Мураєв про зняття рекламного банера телеканалу НАШ

Лідер партії “НАШІ” Євгеній Мураєв прокоментував зняття рекламного банера телеканалу НАШ в центрі Києва, заявивши, що на його вивіску були всі дозволи та документи.

Про це політик розповів в ефірі телеканалу НАШ.

“Я розмовляв з юристом, у нього величезна кількість дзвінків від співробітників компанії рекламної, яка розміщувала продукція телеканалу “НАШ” з анонсом нового проекту. Я вважаю, що це важливий проект. Зазвичай у нас політики через екрани входять в будинок, а тепер ми хотіли, щоб політики побачили, що відбувається в реальній Україні”, – сказав лідер партії” НАШІ “.

За словами політика, вранці 3 вересня почався сильний тиск з боку служби безпеки, з’ясовуючи, хто ж дав дозвіл на вивіску банера.

“Абсолютно всі договори з Будинком профспілок, з компанією, узгоджений сюжет з органами місцевого управління. Немає ніякого криміналу. Наша влада бореться з телеканалами, із засобами масової інформації, які транслюють порядок денний, який не схвалено Банковою. Якщо ми будуємо Північну Корею, я не хочу таку країну”, – підсумував Мураєв.

Нагадаємо, невідомі незаконно зрізали банер з рекламою нашого нового телевізійного проекту, який називається “Тут наша земля”. Це не політична реклама, а реклама телеканалу НАШ. Усі необхідні дозволи від КМДА та інших інстанцій у нас є. Реклама була розміщена абсолютно легально.

Правоохоронці, які знаходилися на місці, назвати підстави, на яких нашу рекламу зняли через 2,5 години після того, як повісили – просто не можуть.

  • У липні 2021 року телеканал “НАШ” увійшов в ТОП -10 найбільш глядабельних телеканалів України. За результатами телеперегляду за цільовою аудиторією 18+, 50К + ми маємо такі показники: Rat – 0,24%, Shr – 1,74% (ЦА: 18+, 50К +) *. Також, жителі столиці традиційно вибирають НАШ. У липні 2021 року високі рейтинги зафіксували телеканал на 8 позиції серед загальнонаціональних мовників України в Києві: Rat – 0,31%, Shr – 2,29% (ЦА Київ 18+) *. * Зазначені в статті результати дослідження ТВ-аудиторії відносяться ІТК; дослідник – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані надані телеканалом “НАШ” за липень 2021 Overnight надані за показниками rat%, shr%.

 

Джерело: Наш.live

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Нагору