Виробництво пива за 11 місяців 2017 року склало 165 млн дал, що практично відповідає показнику за аналогічний період попереднього року.
За даними Діла, останні 2 роки ринок адаптується до падіння купівельної спроможності. Після того, як пиво прирівняли до алкогольних напоїв, купити оптову ліцензію за 500 тис. грн виявилося по кишені не всім. Дрібні пивоварні пішли з ринку, а решта підвищили ціни на свою продукцію.
«За перше півріччя пиво подорожчало на 10-15%. При цьому зросли знижки в торговельних мережах», — говорить Євген Шевченко, генеральний директор Carlsberg Україна.
Деякій стабілізації сприяла зважена позиція Кабміну щодо зростання акцизів. У поточному році акцизи зросли на 12%, хоча спочатку пропонувалося підвищення на 20%.
Найбільша частка продажів пива на вітчизняному ринку — це середньоціновий сегмент. На другому місці знаходиться дешева продукція. Крім того, в поточному році зросла частка преміального сегменту, адже деякі покупці керуються принципом «менше, та краще».
Зазначимо, що український ринок пива представлений в основному вітчизняною продукцією. Імпорт становить лише 1-2%.
У 2016 році в Україні зварено 180 млн дал пива, що на 7,4% менше, ніж у 2015 році. При цьому в минулому році збитковими були практично всі лідери ринку. Збиток «Сан Ін Бев Україна» склав 123 млн грн, «Оболонь» – 183 млн грн, «Радомишль» – 201 млн грн. І тільки «Карлсберг» заробив 1 млрд грн чистого прибутку.
Схожі статтіКосюк годуватиме Європу напівфабрикатамиАграрії забезпечені зерновозами наполовинуЯкість олії з нового врожаю не поступається торішнійЗа два дні українські огірки подорожчали на третину, і це не межа