Ужгородка

Новини Закарпаття

Українці віддають перевагу вітчизняному пиву

Виробництво пива за 11 місяців 2017 року склало 165 млн дал, що практично відповідає показнику за аналогічний період попереднього року.

За даними Діла, останні 2 роки ринок адаптується до падіння купівельної спроможності. Після того, як пиво прирівняли до алкогольних напоїв, купити оптову ліцензію за 500 тис. грн виявилося по кишені не всім. Дрібні пивоварні пішли з ринку, а решта підвищили ціни на свою продукцію.

«За перше півріччя пиво подорожчало на 10-15%. При цьому зросли знижки в торговельних мережах», — говорить Євген Шевченко, генеральний директор Carlsberg Україна.

Деякій стабілізації сприяла зважена позиція Кабміну щодо зростання акцизів. У поточному році акцизи зросли на 12%, хоча спочатку пропонувалося підвищення на 20%.

Найбільша частка продажів пива на вітчизняному ринку — це середньоціновий сегмент. На другому місці знаходиться дешева продукція. Крім того, в поточному році зросла частка преміального сегменту, адже деякі покупці керуються принципом «менше, та краще».

Зазначимо, що український ринок пива представлений в основному вітчизняною продукцією. Імпорт становить лише 1-2%.

У 2016 році в Україні зварено 180 млн дал пива, що на 7,4% менше, ніж у 2015 році. При цьому в минулому році збитковими були практично всі лідери ринку. Збиток «Сан Ін Бев Україна» склав 123 млн грн, «Оболонь» – 183 млн грн, «Радомишль» – 201 млн грн. І тільки «Карлсберг» заробив 1 млрд грн чистого прибутку.

Схожі статтіКосюк годуватиме Європу напівфабрикатамиАграрії забезпечені зерновозами наполовинуЯкість олії з нового врожаю не поступається торішнійЗа два дні українські огірки подорожчали на третину, і це не межа

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Нагору