З усіх областей почали надходити повідомлення про надмірно завищені ціни, відсутність розрахункових документів, відмову у вільному виборі засобів розрахунку тощо.
Для вирішення дефіциту пального в країні Кабінетом міністрів України скасоване державне регулювання цін на бензин і дизельне паливо. Водночас суб’єкти господарювання, як і раніше, зобов’язані завчасно декларувати ціни у разі їх підвищення, повідомляє пресслужба відомства.
Наразі з усіх областей почали надходити повідомлення про надмірно завищені ціни, відсутність розрахункових документів, відмову у вільному виборі засобів розрахунку тощо.
За дорученням прем’єр-міністра України Головними управліннями Держпродспоживслужби спільно з військовими адміністраціями, Національною поліцією та податковою розпочато проведення перевірок суб’єктів господарювання, що працюють на роздрібному ринку пального.
Так, наприклад, Головним управлінням Держпродспоживслужби у Чернівецькій області розпочаті перевірки п’яти АЗС ТОВ “ПП-ОЙЛ”, де дизельне пальне реалізовувалось по 70 гривень за літр. За підсумками перевірки станом на 22 травня реалізація пального на АЗС не здійснюється.
Держпродспоживслужба нагадує, що завищення цін в умовах воєнного стану є неприпустимим, а порушення правил ведення підприємницької діяльності матиме наслідки у вигляді штрафів та інших заходів адміністративного впливу.
Довідка. Уряд скасував державне регулювання цін. Завдяки цьому в Кабміні очікують зниження цін: граничні ціни на дизпаливо не перевищуватимуть 58 грн, на бензин — не більше 52 грн. Скасування акцизу на пальне мало стимулювати його ввезення до України та зробити зростання ціни на нього помірним.
Нагадаємо, в Україні необхідно повернути акциз на пальне. Про це заявив директор “Консалтингова група А-95” Сергій Куюн.
Стало відомо, що влада України працює над розв’язанням проблеми з дефіцитом пального.
Раніше Landlord повідомляв, що Польща планує давати Україні понад 200 тисяч тонн продукції щомісячно.
Анна Лиса
Джерело: Landlord