Ужгородка

Новини Закарпаття

“Лемтранс” задіює половину свого парку вагонів, проте працює над покращенням логістики в ЄС – гендиректор

Глобальна зміна логістики сталася з моменту “втрати” чорноморських портів.

Компанія “Лемтранс” наразі задіює лише половину свого парку вагонів. Про це зазначив генеральний директор компанії Володимир Мезенцев, передає ЦТС.

“З моменту російського вторгнення вантажної бази в Україні втрачено більше, ніж вагонів. На сьогодні ми маємо можливість задіяти лише 50% парку. Частину парку заблоковано”, – зазначив він.

За словами Мезенцева, багато логістичних ланцюжків між підприємствами розірвані. Попри це, компанія продовжує робити все можливе, щоб максимально забезпечити перевезення вантажів клієнтів.

“Ми повинні бути гнучкими та швидкими, щоб вижити. Ми розробляємо нові маршрути і намагаємося досягти домовленостей на майбутнє. Проте ринку потрібен час, щоб налагодити нові ланцюжки постачання”, – додав він.

Мезенцев наголосив, що глобальна зміна логістики сталася з моменту “втрати” чорноморських портів.

“Тепер усі перевезення орієнтовані на захід. Водночас західні прикордонні переходи не розраховані на такий потік. Йдеться про нестачу перевантажувальних потужностей як з боку України, так і країн Європейського Союзу, здатних прийняти, обробити та відправити вантаж до Європи”, – зауважив гендиректор “Лемтрансу”.

Читайте також: Байден звинуватив Путіна у зростанні цін на продукти харчування у світі

Мезенцев вважає, що для розв’язання цього питання необхідно приділити особливу увагу розвитку інфраструктури у вузьких місцях. Також потрібно оцінити реальний потенціал збільшення пропускної спроможності та знайти рішення, які можна реалізувати максимально швидко, знайти логістичні маршрути.

“Зараз ми працюємо над проектом, який стане альтернативою деяким транспортним коридорам та воротам для отримання стратегічно важливих ресурсів. Дасть можливість покращити логістику та в перспективі збільшити частку контейнеризації вантажів в Україні”, – підсумував він.

Довідка. “Лемтранс” — найбільша приватна транспортно-експедиторська компанія України, що надає повний комплекс послуг з перевезення вантажів залізничним транспортом. Основними напрямками діяльності є: організація перевезень власним рухомим складом, транспортно-експедиторське обслуговування внутрішніх і експортно-імпортних вантажоперевезень, ремонт рухомого складу, а також інформаційний супровід руху вантажів. Власний парк компанії складає понад 20 000 одиниць рухомого складу.

Довідка. Максимальна експортна можливість транспортування  залізною дорогою набагато нижча, ніж чорним морем. Але навіть часткове відновлення експорту є вкрай важливим для роботи аграріїв.

Нагадаємо, через блокування морських портів Україна втрачає по 170 млн $ щодня.

Європейський Союз намагається допомогти Україні експортувати товари, котрі через блокування портів рф неможливо вивезти морем.

Міністерство економіки України очікує, що з початку червня почнуть діяти нульові ставки на експорт українських товарів до Великої Британії.

Анна Лиса

Джерело: Landlord

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Нагору