Ужгородка

Новини Закарпаття

Румунія з Україною проведуть спільну операцію по розвантаженню затор біля Дунаю

З моменту потрапляння до затору власники вантажів додатково витрачають $150 000–200 000 на партії 3000–6000 т будь-якого вантажу

Близько 100 суден стоять зараз у Чорному морі біля румунського порту Суліна, чекаючи проведення через Сулінський морський канал. Основна частина суден транспортує українське зерно, котре важливо експортувати до початку збору наступного урожаю.

Блокада українських барж у Суліні відбулася через те, що всі хотіли завантажитися одночасно, а на Дунаї такий маневр неможливий, як це могло б відбутися  в морському порту, повідомляється у виданні G4Media.ro.

Румунська сторона згідно з правилами може проводити каналом не більше пʼяти суден на добу. Тому кожного дня затор зростає і своєї черги судно може чекати понад 3 тижнів.

Генеральний директор компанії CN Maritime Ports Administration SA Constanta,  яка виконує функції портової адміністрації для портів Констанца, Мідія, Мангалія та туристичних портів Томіс, Флорід Гойнеа детальніше пояснив чому виник затор:

“Блокада була через те, що всі хотіли завантажитись одночасно. Це б перекрило рух на Дунаї. Найголовніше для компанії — безпека судноплавства. Недарма при проходженні каналу Дунайська комісія встановила відстань між кораблями. Все для того, щоб не траплялися аварії та завали.”

Керівники військово-морських та портових адміністрацій Румунії, України та Республіки Молдова зустрілися у четвер, 26 травня, у Галаці для розв’язання проблеми “пробок”  біля каналу Суліна.

Влада країн та адміністрація прийняли рішення про спільну координацію операцій та прямий діалог між учасниками:

“Три органи влади вирішуватимуть, які суди заходять до причалів і в якому порядку”, – йдеться у повідомленні.

Також стало відомо, що румунська сторона ухвалила деякі пропозиції України. Зокрема, порти розглянуть питання рейдової перевалки.

Довідка.  Дозавантаження судів на рейді – це  завантаження частини судна безпосередньо в порту з подальшим дозавантаженням (до максимальної осадки судна) далеко від причалу. Це один зі способів оптимізації річкової логістики в Україні.

Нагадаємо, Дунайське пароплавство оголосило тендери на перевезення зерна.

Марковська Катерина

 

Джерело: Landlord

uzhik

uzhik

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Нагору