Ужгородка

Новини Закарпаття

Платоспроможність населення впливає на ринок молочки

В умовах подальшого здорожчання логістики деякі компанії мають намір і далі збільшувати ціни, навіть якщо це призведе до зниження обсягу продажів.

Поточну ситуацію на українському ринку свіжих молокопродуктів можна назвати умовно стабільною. Більшість провідних виробників збільшили випуск до рівня реального попиту, повідомляє ІНФАГРО.

А попит перестає зростати через зниження платоспроможності населення в умовах війни.

При подальшому збільшенні випуску стимулювати продажі доведеться внаслідок стабільної ціни, або навіть повернення до масових акцій.

Такі маркетингові кроки зараз дозволити собі можуть далеко не всі оператори, та і мережі також менше уваги приділяють подібним інструментам, не вистачає кадрового ресурсу. Щобільше, в умовах подальшого здорожчання логістики деякі компанії мають намір і далі збільшувати ціни, навіть якщо це призведе до зниження обсягу продажів.

Можна прогнозувати, що в травні випуск свіжих молокопродуктів буде лише на 17-20% нижчим проти травнем минулого року. Це досить непоганий показник, зважаючи на істотне скорочення кількості населення.

Зазначається, що у літні місяці випуск свіжих молочних продуктів навряд чи буде й далі зростати. Безумовно, на ринку свіжих молокопродуктів, як і у квітні, провідні позиції будуть утримувати національні компанії.

Нагадаємо, кількість пропозицій, розміщених на платформі продовольчої безпеки, вже перевищує тисячу. Серед основних продуктів – крупи, сиро-молочна продукція, соняшникова олія тощо. 

Як повідомляв Landlord, у березні в Україні створили Національну платформу продовольчої безпеки.

Ціни на молоко зростають по всьому світу, оскільки війна в Україні загрожує постачанням кормів і добрив для корів.

Анна Лиса

Джерело: Landlord

uzhik

uzhik

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Нагору