Японська транснаціональна корпорація Sony випустила новий рекламний ролик, присвячений виходу гри Хідео Кодзіма Death Stranding.
Дане відео опубліковано на Youtube-каналі.
У ролику звучить композиція Макса Ріхтера “On the Nature of Daylight”. Його слоган – “Feel the Power of Pro”.
У відео можна дізнатися “затоплену” київську станцію метро “Дорогожичі” зі скляним куполом, жовтий автобус “Богдан”, перехрестя вулиць Саксаганського та Антоновича в центрі Києва, супермаркет “Велика Кишеня”, розв’язку біля Поштової площі, і бібліотеку Вернадського.
На початку 2019 року Кодзіма оголосив, що розробка гри злегка відстала від графіку, але він повернув команду розробників у потрібне русло і дату релізу повернули на 2019 рік. Автор пропрацьовував кожного персонажа гри окремо, наділивши їх унікальними рисами і обгрунтовою мотивацією.
Як повідомляв НАШ раніше, засновник і екс-глава компанії Alibaba Group Джек Ма відзначив, що захоплюється Україною і планує запросити сюди своїх бізнес-колег.
Джерело: Наш.live