Ужгородка

Новини Закарпаття

УЗ домовилась з польською компанією про нове постачання пального

Перехід на стратегічний вимір співпраці став можливим завдяки успішному досвіду постачань Україні польською компанією пального у попередні місяці.

Міністерство інфраструктури України працює над системним розв’язанням питання насичення українського ринку необхідною кількістю пального. Одним з ключових рішень стали прямі довгострокові договори з найбільшими виробниками пального в Європі та світі, повідомляє пресслужба відомства.

Зокрема, АТ “Укрзалізниця” та одна із найбільших нафтопереробних компаній Східної Європи PKN Orlen (Польща) домовились про стратегічне співробітництво щодо постачання польською компанією дизпального для потреб української економіки.

Перехід на стратегічний вимір співпраці став можливим завдяки успішному досвіду постачань Україні польською компанією пального у попередні місяці.

“Ми розуміємо, що розв’язати проблему нестачі пального виключно силами бізнесу дуже складно. Тому разом з Денисом Шмигалем та урядовою командою було прийнято рішення про залучення на український ринок великих нафтових компаній та підписання з ними прямих довгострокових договорів. УЗ була визначена державним імпортером пального для потреб економіки. Плануємо, що вже найближчим часом зможемо забезпечувати ключові потреби країни у пальному – потреби Збройних Сил України, аграріїв, промисловості та цивільного населення” – прокоментував Олександр Кубраков.

Разом з тим, УЗ працює з іншими великими постачальниками нафтопродуктів для насичення української економіки необхідною кількістю пального.

Задля подолання кризи пального в Україні в травні Міністерство інфраструктури України та Міністерство інфраструктури Польщі домовилися про скасування дозволів для усіх перевізників, які здійснюють міжнародні перевезення пального.

Паралельно йде робота над збільшенням пропускної спроможності пунктів пропуску на західних кордонах України та розвиток мережі логістичних хабів біля кордонів.

Раніше уряд скасував державне регулювання цін. Завдяки цьому в Кабміні очікують зниження цін: граничні ціни на дизпаливо не перевищуватимуть 58 грн, на бензин — не більше 52 грн. Скасування акцизу на пальне мало стимулювати його ввезення до України та зробити зростання ціни на нього помірним.

Нагадаємо, кінцеві споживачі пального в бізнес-сегменті, зокрема сільгоспвиробники, почали імпортувати його самостійно. У результаті ціни знизились.

В Україні необхідно повернути акциз на пальне. Про це заявив директор “Консалтингова група А-95” Сергій Куюн.

Стало відомо, що влада України працює над розв’язанням проблеми з дефіцитом пального.

Анна Лиса

Джерело: Landlord

uzhik

uzhik

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Нагору