Ужгородка

Новини Закарпаття

УЗ обмежила перевезення у чотирьох напрямках до країн ЄС

Забороняються перевезення у критих вагонах до Болгарії, Німеччини, Сербії, Словаччини, Угорщини, Австрії, Польщі, Хорватії, Чехії, Словенії, Румунії, Чорногорії через прикордонні переходи Ізов та Вадул-Сірет.

АТ “Укрзалізниця” з 1 серпня, оголосила про впровадження конвенцій на вантажні перевезення у чотирьох напрямках до країн Європи. Про це йдеться на сайті УЗ, передає Elevatorist.

Так, забороняються перевезення у критих вагонах до Болгарії, Німеччини, Сербії, Словаччини, Угорщини, Австрії, Польщі, Хорватії, Чехії, Словенії, Румунії, Чорногорії через прикордонні переходи Ізов та Вадул-Сірет.

Це стосується перевезень у критих вагонах з об’ємом кузова понад 130 м3, критих і переобладнаних вагонах, власником яких є регіональна філія “Південно-Західна залізниця”, філія “Центр транспортної логістики” та філія “Рефрижераторна вагонна компанія” АТ “Укрзалізниця”. Водночас дозволяється навантаження у вагони ВС.

Окрім цього, обмежуються перевезення через прикордонні переходи Дяково та Вадул-Сірет до Румунії та Болгарії: забороняється приймання до перевезення всіх вантажів по колії 1520 для перевізників ЧФР Марфа, CER Fersped.

Ще дві конвенції обмежують перевезення до Словаччини через станцію Ужгород. Зокрема, обмежуються транспортування соняшнику, насіння, пшениці, кукурудзи, шроту та соняшникової олії на адресу компанії Interport Servis. Також забороняється перевезення аглоруди для U.S.Steel Kosice.

Нагадаємо, АТ “Укрзалізниця” готує зміни щодо зближення тарифних класів у вантажних перевезеннях.

Раніше УЗ домовилась з польською компанією про нове постачання пального.

6 липня “Укрзалізниця” провела аукціони з розподілу зерновозів, що прямуватимуть на експорт. Ставки на торгах стали рекордними і сягнули 20,5 тис. грн/добу. Як розраховується термін використання вагона, за який сплачує клієнт, та що саме спричинило ажіотажний попит на експортні перевезення розповів заступник директора департаменту комерційної роботи АТ “Укрзалізниця” Валерій Ткачов.

Landlord раніше повідомляв, АТ “Укрзалізниця” спільно з Нацполіцією встановили що 434 залізничні вагони в Україні належать російським компаніям.

Анна Лиса

Джерело: Landlord

uzhik

uzhik

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Нагору