Ужгородка

Новини Закарпаття

Перевезення металопродукції ускладнилось через обміління Рейну

Зараз перевізники змушені завантажувати баржі менш ніж на 50% місткості

Через обміління однієї з найбільших річок у Європі Рейну, порушились логістичні ланцюги постачання товарів. Рівень води у річці різко впав внаслідок рекордної спеки в Європі та відсутності опадів на континенті. Це призвело до навантаження на логістику при транспортуванні товарів по Європі та збільшення витрат на перевезення, повідомляє GMK Center.

Рейн, який тягнеться від Швейцарії на півдні до Нідерландів на півночі, є важливою артерією для перевезень металопродукції Західною Європою.

Зараз перевізники змушені завантажувати баржі менш ніж на 50% місткості. За словами експортерів сталевого брухту, дефіцит продукції в Європі стає цілком реальним.

Читайте також: Україна та Молдова домовилися разом “рятувати” річку Дністер

“Дефіцит брухту в Європі стає цілком реальним. Річки висохли, і немає руху барж – вони можуть навіть перекрити річку (Рейн) наступного тижня”, – заявив великий експортер сталевого брухту.

Для порівняння, аби замінити одну баржу під перевезення металобрухту, необхідно близько 80 вантажівок.

Нагадаємо, через затяжну спеку і відсутність опадів на Дунаї склалася критична ситуація з рівнем води, навіть у порівнянні з попередніми періодами мілководдя. Через це після закриття навігації флот Українського Дунайського пароплавства зараз працює лише на нижній ділянці ріки.

За червень-липень притік у Дністровське водосховище зменшився з 56 до 30 куб. м/с, що є одним із найнижчих показників за останні майже 50 років.

Протягом тижня МІУ планує організувати транспортування зерна цьогорічного врожаю до портів.

Анна Лиса

Джерело: Landlord

uzhik

uzhik

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Нагору