Ужгородка

Новини Закарпаття

ЄС може стати рушійною силою будівництва заводів із глибокого перероблення в Україні

Головна тенденція сьогодення у кормовому напрямі з глибокого перероблення — це максимальне навантаження заводів вологого помелу

У Європейському Союзі у 2021 році дефіцит лізину оцінювався в 420 тис. т. Тому ЄС може стати головною рушійною силою будівництва заводів із глибокого перероблення та виробництва амінокислот в Україні. Про це повідомила СЕО компанії AgroInsightex Ольга Кулакова під час круглого столу “Зернові та бобові культури: ринки, можливості та перспективи”, передає AgroPortal.

“Цього року намітилася тенденція, пов’язана з подорожчанням нержавіючої сталі, що спровокувало різке зростання цін на обладнання для глибокого перероблення. Тому у світі в 2021 рік був побудований лише один завод. Але наразі ціни на виробництво обладнання практично повернулися в робочий діапазон, і ми очікуємо, що надалі послідує розвиток перероблення вологого помелу, зокрема сподіваємося, що такі потужності з’являться і в Україні, адже в нас є все необхідне для цього — сировина і територія”, — зазначила Кулакова.

Потужності з виробництва у світі зросли з 650 до 4650 т на рік, тобто в 7 разів. Головна тенденція сьогодення у кормовому напрямі з глибокого перероблення — це максимальне навантаження заводів вологого помелу.

Нагадаємо, 27 липня ВР прийняла закон N4517 “Про внесення змін до Митного кодексу України щодо урегулювання процедури складання митних декларацій на товари, які підпадають під різні товарні підпозиції згідно з УКТ ЗЕД, відповідно до Митного кодексу Європейського Союзу”.

Польський ETC Terminal, розташований за 25 км від кордону з Україною, звів перший з двох ангарів для тимчасового зберігання зерна.

На залізничній станції Чоп почав роботу логістичний хаб з широкими та вузькими коліями по перевалці будь-якої сільськогосподарської продукції та продуктів перероблення. Типи вантажів — насипний, наливний та фасований (біг-беги та мішки).

АТ “Укрзалізниця” з 1 серпня, оголосила про впровадження конвенцій на вантажні перевезення у чотирьох напрямках до країн Європи.

Тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.

Анна Лиса

Джерело: Landlord

uzhik

uzhik

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

Нагору