Ужгородка

Новини Закарпаття

В обхід рф: польський канал готовий до відкриття (фото)

Відкриття каналу заплановане на 17 вересня – 83-тю річницю вторгнення радянських військ в Польщу в 1939 році

Cудноплавний канал через Віслінську косу, що з’єднав Балтійське море з Віслінською затокою та дозволить суднам заходити до польського порту Ельблонг в обхід Калінінградської області рф, вже готовий до відкриття. Робітникам залишилося виконати незначні обсяги робіт на об’єкті, пише ЦТС.

“Ми на фініші, триває прийомка, будь-якої миті підрядник передасть нам весь об’єкт”, – заявив В’ячеслав Пьотшковскій, директор Морської адміністрації Ґдині.

Наразі завершуються роботи на хвилерізах, де вкладаються захисні Х-блоки, також залишився незначний обсяг задач по косметичному прибиранню на окремих залізобетонних конструкціях.

Як зауважив керівник гідротехнічних робіт консорціуму NDI/Besix (підрядник) Бартош Заблоцький, всі основні роботи як в захисному порті, так і в самому судноплавному каналі виконані настільки, що можна вже запроваджувати рух суден.

Відкриття каналу заплановане на 17 вересня – 83-тю річницю вторгнення радянських військ в Польщу в 1939 році.

Роботи на Віслинській косі розпочалися у жовтні 2019 року. Наразі завершено перший етап цієї інвестиції. Після завершення реалізації всього проекту судноплавний канал дозволить суднам з осадкою до 4,5 м, довжиною до 100 м і шириною до 20 м заходити в порт Ельблонг. Для цього необхідно буде, зокрема, провести днопоглиблення річки Ельблонг.

Нагадаємо, російська набережна Щецинського порту у Польщі змінить назву на Українську. Відповідну постанову ухвалила адміністрація морських портів Щецин і Свіноуйсьце, а потім міська рада Щецина.

Один з найбільших стивідорів Клайпедського порту, Литва, запропонував свої потужності під українське зерно. Допомогу Україні запропонував “Термінал для сипучих вантажів”.

В Офісі Президента очікують, що Чорногорія посилить санкції проти рф та закриє свої порти для російських суден.

Стало відомо, що тарифи на чорноморських маршрутах, ймовірно, будуть підвищуватися — в основному через збереження військових ризиків і зростання вартості страхової гарантії безпеки суден.

Країни Балтії та Фінляндія об’єднають ракетні системи берегової охорони, аби зробити Балтійське море внутрішнім морем НАТО та закрити його від рф.

Анна Лиса

Джерело: Landlord

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Нагору