Ужгородка

Новини Закарпаття

На кордонах черга з вагонів скоротилась до 21 тис. одиниць

Зокрема скорочується кількість вагонів, що прямують до західних переходів із зерновими вантажами

Станом на 8 вересня кількість вагонів, що очікують на передачу через кордон, скоротилася до 21 тис. 156 одиниць. За тиждень загальне накопичення вагонів у напрямку прикордонних переходів зменшилося на 3873 одиниці. Про це повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи АТ “Укрзалізниця” Валерій Ткачов, передає usm.

Також скорочується кількість вагонів, що прямують до західних переходів із зерновими вантажами: із 8,5 тис. до 6,8 тис. одиниць. Зниження — 20%, або 1675 вагонів.

Водночас зменшилася добова кількість вагонів на передачу через кордон. За тиждень цей показник впав на 165 вагонів, до 1683 одиниць. Проте передача вагонів із зерновими вантажами зросла на 98 вагонів, до 567 одиниць/добу.

Найбільше зерновозів прямують до переходу Вадул-Сірет-Дорнешти (понад 1,7 тис.). Наразі черга тут становить 34 доби. Ускладнює ситуацію і те, що на цей стик прямують ще понад 300 вагонів, навантажених у квітні.

Серед “лідерів” із накопичення вагонів з агропродукцією ще два польські переходи: Ягодин-Дорогуськ із показником 1,6 тис. одиниць (черга — 31 доба) та Ізов-Грубешув  із 1,4 одиниці (через високий показник здачі черга тут лише дев’ять діб).

В УЗ прогнозують, що упродовж тижня-двох накопичення знизиться до прийнятного рівня. А також після 10 вересня стане зрозуміло, чи можливе додаткове погодження планів вантажовідправників.

Нагадаємо, починаючи з 9 вересня АТ “Укрзалізниця” вводить обмеження на вантажні перевезення агропродукції до станції Грубешув, Польща.

АТ “Укрзалізниця” планує реалізувати три проєкти щодо діджиталізації вантажних перевезень у 2022 році.

Укрзалізниця продовжує поступово нарощувати обсяги вантажних перевезень. У серпні, за оперативними даними, перевезено майже 10,8 млн тонн вантажів, що на 5% більше показника липня.

Після чергових торгів на послуги використання вагонів-зерновозів “Укрзалізниці” ціна зросла майже у 10 разів.

Раніше Міністерство інфраструктури України погодилося з пропозицією “Укрзалізниці” про підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%.

Попри всі заходи з покращення зернової логістики, весь об’єм зернових та олійних вивезти у бажані терміни не вдасться. Експорт буде розтягнений у часі, тому потрібно працювати над можливостями довгострокового зберігання продукції. По це заявив перший заступник міністра агрополітики Тарас Висоцький.

Анна Лиса

Джерело: Landlord

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Нагору