Найбільше здорожчають універсальні платформи — до 4100 грн з 1237 грн у вересні
Філія вантажних перевезень UZ-Cargo “Укрзалізниці” прийняла рішення підвищити плату за використання більшості типів вагонів власного парку компанії. Так, добова плата за використання зерновозів у жовтні збільшується до 2617 грн на добу (без ПДВ), мінераловозів при перевезенні зернових вантажів — 2007 грн, цистерн — 1605 грн, фітингових платформ — 1585 грн, цементовозів — 1100 грн, критих вагонів — 1039 грн, платформ-лісовозів — 710 грн, контрейлерних платформ — 315 грн, повідомляє usm.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Найбільше здорожчають універсальні платформи — до 4100 грн з 1237 грн у вересні. Як пояснив заступник директора департаменту комерційної роботи «Укрзалізниці» Валерій Ткачов, протягом останніх трьох місяців фіксували високий показник утилізації цих вагонів (високий попит), тому ставка плати піднялася до граничного рівня.
Водночас добову вартість використання піввагонів зменшили до 1900 грн, цистерн для перевезення ЗПГ — 1550 грн, цементовозів при перевезенні зернових вантажів — 1507 грн, цистерн для перевезення харчової продукції — 1500 грн, обкотишовозів — 800 грн.
Добова вартість використання думпкарів, хопер-дозаторів та спецвагонів для проїзду бригад супроводу з нумерацією на «1» у жовтні залишиться незмінною — 312 грн на добу, автомобілевозів — 243 грн, вагонів-термосів — 204 грн, мінераловозів — 71 грн.
Нагадаємо, філія “Центр транспортної логістики” АТ “Укрзалізниця” оприлюднила ставки на користування власними вагонами у вересні.
У липні “Укрзалізниця” провела чергові аукціони з розподілу зерновозів, що прямуватимуть на експорт. Максимальна ставка на торгах сягнула 20,5 тис. грн/добу.
Після чергових торгів на послуги використання вагонів-зерновозів “Укрзалізниці” ціна зросла майже у 10 разів.
Раніше Міністерство інфраструктури України погодилося з пропозицією “Укрзалізниці” про підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%.
Натомість у червні та липні “Агропросперіс” закупив 20 зерновозів TAD AGRO 55-3.
Попри всі заходи з покращення зернової логістики, весь об’єм зернових та олійних вивезти у бажані терміни не вдасться. Експорт буде розтягнений у часі, тому потрібно працювати над можливостями довгострокового зберігання продукції. По це заявив перший заступник міністра агрополітики Тарас Висоцький.
Анна Лиса
Джерело: Landlord