Ужгородка

Новини Закарпаття

В УЗ готують рішення щодо скасування плати за користування вагонами за особливих умов

Наразі УЗ не має діючого механізму не нараховувати плату за користування вагонами в особливих умовах

Правління АТ “Укрзалізниця” розглядає проєкт рішення щодо встановлення переліку особливих умов, які надають право компанії не нараховувати платежі за користування вагонами. Про це повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов, передає Rail.insider.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter

Відповідаючи на запитання перевізників щодо проблем із навантаженням зерна на хлібоприймальних підприємствах, які розташовані в невеликих містах і селах, і де електрика буває декілька годин на добу, або відсутня взагалі, він зазначив, що наразі УЗ не має діючого механізму не нараховувати плату за користування вагонами при зазначених умовах.

“Тому фіксуйте зазначені обставини (актами, довідками РЕМ, ТПП) та в претензійному/судовому порядку опротестовуйте нарахування. Зараз в процесі погодження знаходиться проєкт рішення правління щодо встановлення переліку виключних умов, які надають право УЗ не нараховувати зазначені платежі та інше”, — сказав Ткачов.

Якщо це рішення буде ухвалено, УЗ отримає механізм не нараховувати окремі платежі при наявності виключних умов (комендантська година, блокування, бойові дії та інше).

Читайте також: Як уникнути проблеми з простоями навантажених зерновозів у черзі – експерт

Нагадаємо, АТ “Укрзалізниця” оголосила додаткові торги на ЗРВ на грудень 2022 року без фіксації дати навантаження. Аукціони проведуть на відправлення зерна у зерновозах філії ЦТЛ на 11.12-31.12.2022 (21 доба), повідомили в пресслужбі УЗ.

Раніше асоціація “Український клуб аграрного бізнесу” звернулась до голови правління АТ “Укрзалізниця” щодо перегляду фактичних ставок на користування вагонами та виставлення вагонів-зерновозів на аукціони.

Після чергових торгів на послуги використання вагонів-зерновозів “Укрзалізниці” ціна зросла майже у 10 разів.

Раніше Міністерство інфраструктури України погодилося з пропозицією “Укрзалізниці” про підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%.

Натомість у червні та липні “Агропросперіс” закупив 20 зерновозів TAD AGRO 55-3.

Попри всі заходи з покращення зернової логістики, весь об’єм зернових та олійних вивезти у бажані терміни не вдасться. Експорт буде розтягнений у часі, тому потрібно працювати над можливостями довгострокового зберігання продукції. По це заявив перший заступник міністра агрополітики Тарас Висоцький.

Анна Лиса

Джерело: Landlord

uzhik

uzhik

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Нагору