Ужгородка

Новини Закарпаття

Частка зерна в експортних перевезеннях УЗ сягнула 55%

Левову частку загального обсягу експортних перевезень (3,894 млн т) займає перевезення зерна та продуктів помелу – 2,150 млн т

За підсумками листопада 2022 року частка зерна та продуктів помелу в загальному обсязі експортних перевезеннях АТ “Укрзалізниця” досягла 55%. Про це повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи Укрзалізниці Валерій Ткачов в ході засідання Експортного офісу при УЗ у вівторок, 13 грудня, пише Rail.insider.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter

Так, левову частку загального обсягу експортних перевезень (3,894 млн т) займає перевезення зерна та продуктів помелу – 2,150 млн т (частка вже досягла 55%).

В УЗ проінформували, що за результатами листопада загальний місячний обсяг перевезення вантажів залізницею зменшився до 10,56 млн т (це -1,5 млн т або -12,5% до жовтня). В експортному сполучені минулого місяця перевезено 3,894 млн т (-1,29 млн т, або -24,9% до жовтня). Водночас відбулося зменшення перевезення на експорт зернових вантажів (-908 тис т, -29,7%) та руди залізної (-199,9 тис т, -20,6%). Останнє пов’язано зі скороченням у Європі металургійного виробництва.

Загалом у загальній структурі експорту вантажів залізницею залізна руда на другому місці з часткою 20% (0,77 млн т). На третьому місці чорні метали — 7% (0,27 млн т). Далі – мінбудматеріали та цемент.

Нагадаємо, АТ “Укрзалізниця”, за оперативними даними, у листопаді навантажила 2 млн 518 тис. т зернових вантажів, що на 619 тис. т менше, ніж за попередній місяць. Частка зернових у загальному навантаженні скоротилася до 25,8%.

Правління АТ “Укрзалізниця” розглядає проєкт рішення щодо встановлення переліку особливих умов, які надають право компанії не нараховувати платежі за користування вагонами. Про це повідомив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов, передає Rail.insider.

Раніше Міністерство інфраструктури України погодилося з пропозицією “Укрзалізниці” про підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%.

Натомість у червні та липні “Агропросперіс” закупив 20 зерновозів TAD AGRO 55-3.

Попри всі заходи з покращення зернової логістики, весь об’єм зернових та олійних вивезти у бажані терміни не вдасться. Експорт буде розтягнений у часі, тому потрібно працювати над можливостями довгострокового зберігання продукції. По це заявив перший заступник міністра агрополітики Тарас Висоцький.

Анна Лиса

Джерело: Landlord

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Нагору