На маршрутах зі складним рельєфом запас поїзда Mireo Plus B від акумуляторів становить 80 км
Компанія Hessische Landesbahn замовила у компанії Siemens Mobility три акумуляторні електричні агрегати Mireo Plus B для заміни дизельних установок на крутих і частково електрифікованих маршрутах у регіоні Вестервальд, повідомляє Railway Gazette.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Два маршрути у Вестервальді, зі складними підйомами та довгими ділянками без електрифікації, вимагають ефективних поїздів. Mireo Plus B має підійти для цього завдання завдяки високій рушійній потужності.
На маршрутах зі складним рельєфом запас поїзда Mireo Plus B від акумуляторів становить 80 км.
Окрім цього, використання акумуляторних поїздів дозволяє істотно скоротити викиди CO2, а також знизити рівень шуму та викидів вихлопних газів у регіоні, оскільки дизель-поїзди замінюються виключно електропоїздами.
Так, маршрут RB 90 містить ділянку завдовжки 75 км із перепадом висот 350 м на лінії Oberwesterwaldbahn (OWB). Підзарядка тягових акумуляторів здійснюватиметься під час зупинки тривалістю понад 20 хв на електрифікованому шляху кінцевої станції Лімбург та під час руху електрифікованою ділянкою Ау-Зіген.
Тоді як на маршруті RB 29 довжина неелектрифікованої ділянки на лінії Unterwesterwaldbahn (UWB) становить 35 км, – тут достатньо заряджання тягових акумуляторів на станції Лімбург.
Нагадаємо, в Німеччині регіональний пасажирський оператор Bayerische Regiobahn (BRB, член французької групи Transdev) обрав компанію DB Energie як постачальника “зеленого водню” для першого в Баварії поїзда з живленням від паливних елементів.
Компанії Air Products і Mabanaft оголосили про плани збудувати в порту Гамбург перший у Німеччині великий термінал для імпорту екологічно чистого енергоресурсу.
Німецька Siemens Energy звернулася до уряду України з пропозицією розміщення своїх плавучих електростанцій в акваторіях біля Одеси, Миколаєва й Ізмаїла.
Анна Лиса
Джерело: Landlord