Ужгородка

Новини Закарпаття

Японська MOL здійснила експериментальний рейс через Атлантику на біометанолі

Пробний рейс показав можливість досягнення нульових рівнів викидів парникових газів

Найбільша судноплавна компанія Японії Mitsui O.S.K. Lines (MOL) завершила експериментальний рейс, під час якого як бункерне паливо використовувався біометанол, пише ЦТС. Двопаливне судно Cajun Sun вийшло з Гейсмара у США в січні і прибуло до порту Антверпен у Бельгії в лютому.

Судно перетнуло Атлантичний океан і пробуло в рейсі 18 днів, використовуючи біометанолову суміш: біометанол, сертифікований ISCC, був змішаний з природним газом на основі метанолу.

Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter 

Пробний рейс показав можливість досягнення нульових рівнів викидів парникових газів.

Експериментальний рейс був проведений MOL спільно з виробником палива Mthanex та його дочірньою компанією Waterfront Shipping, яка є оператором судна.

Вперше Waterfront Shipping застосувала метанол як альтернативне суднове паливо у 2016 році, коли Mthanex, Waterfront Shipping та MOL спільно з іншими партнерами побудували Taranaki Sun – перший у світі танкер далекого прямування з двопаливними двигунами для роботи на метанолі.

Канадська Mthanex є найбільшим у світі виробником та постачальником метанолу на основні міжнародні ринки Північної Америки, Європи та Південної Америки. Підприємства компанії з виробництва метанолу розташовані у Новій Зеландії, США, Тринідаді, Чилі, Єгипті та Канаді.

Waterfront Shipping (дочірня компанія Mthanex Corporation) – міжнародна морська транспортна компанія, що займається транспортуванням сипких хімікатів та нафтопродуктів. Компанія управляє флотом океанських танкерів для перевезення метанолу: 19 із 30 суден оснащені технологією подвійного використання метанолу.

Нагадаємо, Mitsui O.S.K. Lines (MOL) анонсувала початок пробного використання сервісу Starlink компанії SpaceX.

A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk, повідомляє usm.

Найбільший контейнерний порт Німеччини та один з найбільших європейських портів Гамбург знайшов новий спосіб подолання заторів, скорочення часу очікування і зниження викидів, що виникають під час перевантаження контейнерів у величезному портовому комплексі.

Анна Лиса

Джерело: Landlord

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Нагору