Syngenta, провідна сільськогосподарська компанія, активно працює над розвитком перевезення зерна залізницею в контейнерах, повідомив Борис Приходько, керівник відділу фінансових рішень.
“Контейнер – не така погана ідея… Тому що, з одного боку, це склад, де можна зберігати зерно. І насправді, це так. Ми зараз плануємо зробити проєкт з перевалки зерна в Ізмаїлі, де складів фізично недостатньо, і там постійні затори, пов’язані з очікуванням залізничних вагонів, що розвантажуються прямим варіантом. А контейнер – це одночасно склад, де можна зберігати зерно в очікуванні баржі”, – повідомив Борис Приходько.
Він додав, що компанія придбала контейнери у ДМЗ “Карпати”. “Це трохи незвичні контейнери. Вони нестандартні. Мають об’єм 43 м3, і там вміщається приблизно 28 тонн кукурудзи”, – зазначив представник Syngenta.
Наразі компанія вже має успішний досвід організації перевезень зерна у контейнерах до Польщі та Литви.