Біопальне Neste виробляється з відпрацьованої рослинної олії та тваринних жирів
Шведський регіональний авіаперевізник Vastflyg претендує на звання першої авіакомпанії у світі, яка використовує виключно екологічно чисте пальне на всіх своїх рейсах, передає ЦТС.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Vastflyg буде застосовувати суміш на основі пальне з відновлюваних біоджерел виробництва фінської компанії Neste для всіх польотів.
Також її базовий аеропорт Тролльхеттан-Ванерсборг із середини червня заправлятиме перевізників лише екологічно чистими пальними сумішами.
Нині для виконання комерційних рейсів дозволено використання 50% суміші з екологічного авіапального і гасу. За заявою Neste, для рейсів із Тролльхеттану поставлятиметься суміш із включенням 30-40% альтернативних видів пального, проте навіть це дозволить скоротити викиди діоксиду вуглецю на 40%.
Біопальне Neste виробляється з відпрацьованої рослинної олії та тваринних жирів.
Нагадаємо, маневрові теплотяги в морському порту німецького міста Бремерхафен переведені з дизельного на біопаливо, що отримується з гідроочищених олій (HVO).
Найбільша судноплавна компанія Японії Mitsui O.S.K. Lines (MOL) завершила експериментальний рейс, під час якого як бункерне паливо використовувався біометанол.
Equilon Enterprises LLC (Shell) та сільськогосподарська компанія S&W Seed Company підписали угоду про створення спільного підприємства (СП) з метою розробки нової генетики рослин покривних олійних культур як сировини для біопального. Cпільне підприємство під назвою Vision Bioenergy Oilseeds LLC буде спільною власністю Shell і S&W.
Німецька енергетична компанія Uniper анонсувала створення термінала для біопалива у Вільгельмсхафені.
A.P. Moller-Maersk Group замовила шість великих океанських суден, що працюватимуть на “зеленому” метанолі. Будівництвом новітніх суден займеться Hyundai Heavy Industries (HHI). Екологічні двопаливні контейнеровози матимуть номінальну місткість у 17 000 TEU та замінять наявні потужності у флоті Maersk
Цьогоріч вартість фрахту плавучих регазифікаційних установок (FSRU) у Європі різко зросла. Ставки фрахту FSRU зросли через дефіцит суден та високий попит на зріджений газ.
ПрАТ “Укргідроенерго” планує у вересні поточного року підписати контракт із німецькими компаніями Andritz Hydro та MAN Energy Solutions на постачання електролізера потужністю 1 МВт для виробництва водню.
Анна Лиса
Джерело: Landlord