У планах судноплавної компанії збільшити обсяги з надання послуг стороннім організаціям в Ізмаїлі, а також нарощувати обсяги перевезень на Констанцу шляхом оптимізації маршрутів
Компанія “Нібулон” відновила річкові перевезення на середньому Дніпрі. Так, протягом квітня-травня 2023 року річкою транспортували понад 15 тис. т зерна. Продукцію перевантажують у вагони у філії “Кременчуцька”, повідомляє пресслужба компанії.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
Восени 2022 року компанія відновила роботу всіх річкових елеваторів, які розташовані на підконтрольній Україні території, а це філії “Зеленодольська”, “Градизьк”, “Хортиця”, “Тернівська”, “Вітове”, “Новоодеська”, “Переяславська”, “Вознесенська” та “Кременчуцька”. Навесні вдалося відновити перевезення на середньому Дніпрі. Протягом квітня-травня 2023 року так вдалося транспортувати понад 15 тис. тонн зернових.
У планах судноплавної компанії збільшити обсяги з надання послуг стороннім організаціям в Ізмаїлі, а також нарощувати обсяги перевезень на Констанцу шляхом оптимізації маршрутів. Так, досвід проходження морських шляхів, отриманий взимку та навесні, дозволяє компанії обирати саме морські маршрути слідування замість руху Дунаєм, що впливає на швидкість обертання флоту.
Навесні вдалося відновити перевезення на середньому Дніпрі. Зараз тут працюють буксири “НІБУЛОН-10”, “Гермес-2” та несамохідні баржі УАК-1, УАК-2, УАК-3, УАК-4, а філія “Кременчуцька” виконує роль центрального перевалочного хабу, який здійснює приймання зерна з водного транспорту та перевантажує у вагони.
Довідка: до війни компанія “НІБУЛОН” обробляла 82 тис. га землі, володіла і управляла мережею внутрішніх елеваторів і річкових терміналів і сучасним морським терміналом, розташованим у Миколаєві. “НІБУЛОН” експортувала переважно кукурудзу, пшеницю і ячмінь у більш ніж 20 країн світу. Крім того, компанія мала широку лінійку флоту (річковий, морський і змішаний).
Елеваторний напрям компанії “Нібулон” впроваджує нову систему контролю за підготовкою технічної бази підприємства. Відтепер у компанії діятиме внутрішня комісія. В її складі – представники філій, центрального офісу, пожежної безпеки, технічного департаменту та відділу якості. Це забезпечить комплексний підхід до оцінки технічної бази підприємства та ефективний контроль над усіма необхідними аспектами.
Нагадаємо, ТОВ СП “НІБУЛОН” ухвалило рішення про запровадження низки реформ, яка допоможе підвищити ефективність та прибутковість агровиробництва.
У компанії “Нібулон” прозвітували про результати весняної посівної та поділилися планами на найближчий період.
До повномасштабного вторгнення “Нібулон” був лідером річкових перевезень аграрної продукції в Україні. Компанія системно нарощувала власний флот та будувала річкові термінали на Дніпрі та Південному Бузі. Велика війна заблокувала роботу на внутрішніх водних шляхах. Та навіть за таких умов компанія знайшла можливості поновити роботу свого флоту і терміналів.
Миколаївські фахівці “Суднобудівно-судноремонтного заводу “Нібулон” будуватимуть флот для українських прикордонників у Франції. Корабелів буде задіяно в будівництві катерів з нуля – від початку складання палуби до пусконалагоджувальних робіт. Отримана експертиза дозволить надалі здійснювати технічне обслуговування флоту в Україні силами наших спеціалістів. Завдяки цьому можна підтримувати судна в належному стані та зменшити сукупну вартість володіння флотом, яка в середньому на 70% складається з витрат на обслуговування.
Філія “Бессарабська” компанії “Нібулон” впроваджує електронну чергу для автотранспорту, що полегшить та прискорить процес приймання продукції від постачальників. Про це повідомив директор з логістики “Нібулон” Сергій Калкутін, інформує пресслужба компанії.
У 2022/2023 маркетинговому році компанія “Нібулон” постачила 340 тис. т пшениці у країни Африки, у яких є загроза голоду, — Джибуті, Ємен, Сомалі тощо, повідомляє пресслужба компанії.
Анна Лиса
Джерело: Landlord