CSPL володітиме у CTT міноритарною часткою 24,99%. Водночас HHLA зберігає контроль над усіма основними рішеннями
Hamburger Hafen und Logistik AG (HHLA) та COSCO Shipping Ports Limited (CSPL) після завершення процесу перевірки інвестицій уклали угоду про пайову участь CSPL у контейнерному терміналі HHLA Container Terminal Tollerort (CTT) у порту Гамбург. Про це інформує пресслужба HHLA та maritime-executive.
Термінал CTT тепер стане пріоритетним місцем обробки вантажів, які доправляє COSCO на маршрутах між Азією та Європою.
Оператор термінала вже заявив, що завдяки інвестиціям у контейнерний термінал Толлерорт (CTT) він стане кращим центром для азійських перевезень у регіонах Північного та Балтійського морів. Вони підкреслили, що COSCO працює в порту Гамбурга вже 40 років.
Стеж за новинами у зручному форматі: Підписуйся на наш Twitter
CSPL володітиме у CTT міноритарною часткою 24,99%. Тоді як HHLA зберігає контроль над усіма основними рішеннями. Окрім того, COSCO не має тут ексклюзивних прав — термінал залишається відкритим для контейнерних обсягів від усіх клієнтів.
HHLA акцентує, що хоча інвестиції мають стратегічні переваги, оскільки COSCO планує збільшити обсяги на терміналі, вони не матимуть прямого впливу на операції. Вони не матимуть доступу до технологій термінала та не будуть задіяні в портових операціях.
Співпраця між HHLA та COSCO не створює жодних односторонніх залежностей. Навпаки, вона зміцнює ланцюжки поставок, забезпечує робочі місця та допомагає покращувати економіку Німеччини. Безперебійне функціонування логістики є основною вимогою для глобальних торгових потоків і процвітання. Що стосується захисту клімату та логістики, то прогрес і безпека можуть бути досягнуті лише на основі співпраці, спільних цілей та інтересів, — зазначили у HHLA.
Довідка. Порт Гамбург — найбільший порт Німеччини та провідний порт Європи, де обробляються контейнерні та навалочні вантажі. Займає територію 75 квадратних кілометрів і вважається третім за розміром у Європі (після Роттердама та Антверпена). Розташований у гирлі річки Ельба, за 100 кілометрів від узбережжя. Портові потужності дозволяють приймати та обробляти суховантажні судна дедвейтом до 250 тис. тонн. Порт у 2021 році збільшив вантажообіг порівняно з 2020 роком на 1,9% — до 128,7 млн тонн, контейнерообіг — на 2,2%, до 8,7 млн TEU.
Нагадаємо, найбільший контейнерний порт Німеччини та один з найбільших європейських портів Гамбург знайшов новий спосіб подолання заторів, скорочення часу очікування і зниження викидів, що виникають під час перевантаження контейнерів у величезному портовому комплексі, передає “Порти України”.
Портовий оператор Hutchison Ports та інвестор Terminal Investment Limited Sarl (TIL), що входить до групи MSC, оголосили про співпрацю в розвитку нового контейнерного термінала в районі Europahaven порту Роттердам.
Стивідор Ризького порту інвестував 2,6 млн євро у будівництво ангара для зберігання та обробки зернових вантажів. Нове сховище для зернових введуть в експлуатацію у Ризькому порту (Латвія).
Компанії Air Products і Mabanaft оголосили про плани збудувати в порту Гамбург перший у Німеччині великий термінал для імпорту екологічно чистого енергоресурсу, передає “Порти України”.
Анна Лиса
Джерело: Landlord